» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Ebru Gündeş: “Tabii ki keyifliyim, ikinci bebek geliyor, çok mutluyum”

Hamile Ebru Gündeş'in keyifli halleri!...
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • Türkan Şoray'a bir TIR elbise 12:21

    Türkan Şoray'a bir TIR elbise Türk Sineması'nın sultanı Türkan Şoray'ın yönetmenliğini, kızı Yağmur Ünal'ın ise yapımcılığını üstlendiği "Uzaklarda Arama" filmi için bir TIR dolusu kostüm hazırlandı.

    F5HABER » 28.07.2015 12:21
  • Ünlü rapçi gözaltına alındı 12:18

    Ünlü rapçi gözaltına alındı Son dönemde Galatasaray paylaşımlarıyla dikkatleri üzerine çeken Ünlü rapçi Snopp Dogg, uyuşturucu kullandığı iddiasıyla gözaltına alındı.

    F5HABER » 28.07.2015 12:18
  • Film için lüks villasını satıyor! 12:17

    Film için lüks villasını satıyor! Yeni çekeceği filmi için kaynak arayışına giren başarılı yönetmen Bahçeköy Saklı Koru'daki villasını 5.5 milyon dolara (15 milyon TL) satışa çıkardı.

    F5HABER » 28.07.2015 12:17
  • Sevgilisini öpmeye doyamadı 12:13

    Sevgilisini öpmeye doyamadı Kocamın Ailesi dizisinin sevilen oyuncusu Durul Bazan, sevgilisi ile çıktığı tatilde romantik dakikalar yaşadı. Sürekli güzel aşkını öpen Bazan, çevredekilere aldırmadı.

    VATAN » 28.07.2015 12:13 F5Haber'de Oku
  • Hollywood yıldızı tanınmaz halde 11:37

    Hollywood yıldızı tanınmaz halde Yakın zamanda 63 yaşına girecek olan Liam Neeson son görüntüsüyle korkuttu...

    F5HABER » 28.07.2015 11:37
  • Ece Erken ve Serkan Uçar yine bir arada 11:27

    Ece Erken ve Serkan Uçar yine bir arada Birbirleri hakkında ağır ithamlarda bulunarak bir yıllık evliliklerini bitirme kararı alan Ece Erken ile Serkan Uçar arasındaki buzlar eridi.

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 11:27 F5Haber'de Oku
  • Harika Avcı'dan kötü haber! 11:27

    Harika Avcı'dan kötü haber! İki hafta önce intihara teşebbüs ettiği iddia edilen ancak kazara kendisini silahla vurduğunu açıklayan Harika Avcı, ameliyat oldu.

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 11:27 F5Haber'de Oku
  • Demet Akalın Google'da rekor kırdı 11:22

    Demet Akalın Google'da rekor kırdı Müzik sektöründe 20'nci yılını doldurmaya hazırlanan Demet Akalın Elele Dergisi'ne çarpıcı açıklamalar yaptı: 'Geçen ay Google aramalarında da Angelina Jolie'yi geçmişim.'

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 11:22 F5Haber'de Oku
  • Mahsun Kırmızıgül villasını 15 milyon liraya satışa çıkardı! 11:17

    Mahsun Kırmızıgül villasını 15 milyon liraya satışa çıkardı! Yeni filmi için kaynak arayışına giren Mahsun Kırmızıgün Bahçeköy Saklı Koru'daki villasını 15 milyon liraya satışa çıkardı.

    EMLAK DREAM » 28.07.2015 11:17 F5Haber'de Oku
  • Survivor'da dava şoku! 09:53

    Survivor'da dava şoku! Survivor All Star yarışmasında bu sezon tartışmaları ile gündeme gelen Turabi ve Hasan'ın kavgası, davalık olabilir. Yarışmacılardan Hasan Yalnızoğlu, '"hukuken karşılığı varsa almak isterim" dedi.

    VATAN » 28.07.2015 09:53 F5Haber'de Oku