HABERLER»SİYASET»İNTERNETHABER»17 Ocak 2011 Pazartesi, 14:41

Son seçim anketinde kim önde?

Son seçim anketinde kim önde?

Seçimlere 5 ay kala hemen her parti kanadından anketler kamuoyuna açıklanıyor. Saadet Partisi'nin oylarının yükselite olduğu son anket Milli Gazete'de yayınlandı. Ankette bir partinin ise esamesi okunmadı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.internethaber.com

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • Deniz Baykal'a sandık şoku! 22:15

    Deniz Baykal'a sandık şoku! CHP eski Genel Başkanı Baykal, Muratpaşa ilçesindeki Telekom Anadolu Lisesi'nde oy kullandığı 11 numaralı sandıktan 33 oyla üçüncü çıktı.

    F5HABER » 29.03.2015 22:15
  • 11 milletvekili listeye dahi giremedi 22:12

    11 milletvekili listeye dahi giremedi CHP'nin 41 ilde yaptığı ön seçimde 11 milletvekili aday listesine dahi giremeyerek, büyük şok yaşadı

    MİLLİYET » 29.03.2015 22:12 F5Haber'de Oku
  • Adnan Keskin listeye giremedi 22:04

    Adnan Keskin listeye giremedi DENİZLİ'de CHP'nin ön seçiminde en büyük sürprizi eski Bayındırlık Bakanı ve CHP Genel Başkan Yardımcısı Adnan Keskin yaşadı. Keskin, 7 milletvekili bulunan Denizli'de listeye giremedi, 2 bin 780...

    MİLLİYET » 29.03.2015 22:04 F5Haber'de Oku
  • Saray mutfağının bilinmeyen sırları 21:56

    Saray mutfağının bilinmeyen sırları Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nın mutfağı mütevaziliği ile dikkat çekiyor. Saray'da Emine Erdoğan limon ve elma kabuklarını bile ziyan ettirmiyor. Evde bol bol da beyaz çay içiliyor.

    MİLLİYET » 29.03.2015 21:56 F5Haber'de Oku
  • Deniz Baykal'a sandık şoku! 21:44

    Deniz Baykal'a sandık şoku! CHP eski Genel Başkanı Baykal, Muratpaşa ilçesindeki Telekom Anadolu Lisesi'nde oy kullandığı 11 numaralı sandıktan 33 oyla üçüncü çıktı.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 21:44 F5Haber'de Oku
  • İzmir'den CHP'ye bir şok daha! 20:40

    İzmir'den CHP'ye bir şok daha! Kılıçdaroğlu'nun da 2. bölgeden 57. sıra numarasıyla yer aldığı ön seçimlere katılımın, yüzde 55 civarında olduğu bildirildi.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 20:40 F5Haber'de Oku
  • CHP'de ön seçim tamamlandı 20:04

    CHP'de ön seçim tamamlandı CHP'de milletvekili aday listesini belirlemek için hakim denetiminde yapılan ön seçim tamamlandı.

    ÜLKE HABER » 29.03.2015 20:04 F5Haber'de Oku
  • Sarıgül ve Baykal geride kaldı 20:01

    Sarıgül ve Baykal geride kaldı Oy sayımı devam eden İstanbul 2. bölgede eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül ve Antalya'da Deniz Baykal'ın ilk sıralarda olmadığı belirtiliyer.

    MİLLİYET » 29.03.2015 20:01 F5Haber'de Oku
  • Kılıçdaroğlu, bu millet enayi değil 19:36

    "Kılıçdaroğlu, bu millet enayi değil" Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, memleketi Antalya'da AK Parti Aksu İlçe Teşkilatı'nın açılış törenine katıldı. Yağmur altında alana gelen Bakan Çavuşoğlu, korumalarının açtığı şemsiye altında...