» » HÜRRİYET »

Merkezi Sistem Ortak Sınav Cevapları

Hürriyet ile Uğur Dershanesi işbirliği ile hazırlanan 'Merkezi Sistem Ortak Sınav' Hazırlık sınavı 01 Ekim tarihi itibariyle başladı. Her hafta Hürriyet Gazetesi'nde yayınlanacak soruların cevaplarına ertesi gün hurriyet.com.tr'den ulaşabileceksiniz.

Merkezi Sistem Ortak Sınav Cevapları

MATEMATİK

Haberin Alındığı Kaynak»www.hurriyet.com.tr

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Özgecan'ın ailesi: Kabullenemiyoruz 14:43

    Özgecan'ın ailesi: Kabullenemiyoruz Mersin'in Tarsus ilçesinde 11 Şubat 2015'te vahşice öldürülen üniversite öğrencisi Özgecan Aslan'ın annesi Songül ve babası Mehmet Aslan, bir yıllık sürecin hiç dinmeyen bir acıyla geçtiğini...

    F5HABER » 10.02.2016 14:43
  • Domuz bağı cinayeti çözülüyor 14:42

    Domuz bağı cinayeti çözülüyor İstanbul Şişli'de yaşanan kan donduran domuz bağı cinayeti üzerindeki esrar perdesi aralanıyor. Ermeni çiftin Harbiye'deki evine girip Hagop Yakup Demirci'nin ölümüne neden olanlardan birisinin yaşlı...

    F5HABER » 10.02.2016 14:42
  • Samsung şimdi de damar tarayacak 14:41

    Samsung şimdi de damar tarayacak Samsung her geçen gün patentlerine bir yenisini ekliyor. Elektronik devi, şimdi de damar tarayacak işlevi kolumuza getirecek.

    F5HABER » 10.02.2016 14:41
  • Akşam saatlerine dikkat! 14:39

    Akşam saatlerine dikkat! İSTANBUL ve Ankara hava durumu raporları başta olak üzere meteoroloji son tahminleri açıkladı. 10 Şubat hava durumu raporuna göre İstanbul, Edirne, İzmir, Çanakkale ve Düzce'de şiddetli yağışlar...

    MİLLİYET » 10.02.2016 14:39 F5Haber'de Oku
  • 3 akademisyen imzasını geri çekti 14:38

    3 akademisyen imzasını geri çekti Batman Üniversitesinde görevli 3 akademisyen, "Barış İçin Akademisyenler İnisiyatifi"nin yayımladığı bildirideki imzalarını geri çekti.

    F5HABER » 10.02.2016 14:38
  • Esad'a suikast girişimi iddiası!.. 14:37

    "Esad'a suikast girişimi" iddiası!.. Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'a annesinin cenazesinde muhalifler tarafından suikast girişiminde bulunulduğu iddia edildi.

    SACİT ASLAN » 10.02.2016 14:37 F5Haber'de Oku
  • Domuz bağı cinayetinin sır perdesi aralanıyor 14:37

    Domuz bağı cinayetinin sır perdesi aralanıyor İstanbul Şişli'de hırsızlık amacıyla girdikleri evde yaşlı karı-kocayı domuz bağıyla bağlayarak, evi soyan şüpheli 8 kişiden birinin Demirci çiftinin yanında çalıştığı ortaya çıktı

    HABERTÜRK » 10.02.2016 14:37 F5Haber'de Oku
  • Ersan'ın Çin macerası başlıyor 14:37

    Ersan'ın Çin macerası başlıyor Beşiktaş'tan, Hebei China Fortune takımına transfer olan Ersan Adem Gülüm: "Mutluyum ama aynı zamanda da üzülüyorum. İnşallah Beşiktaş'ta olduğu gibi orada da güzel anılarım olur" dedi.

    İSTANBUL AJANSI » 10.02.2016 14:37 F5Haber'de Oku
  • Davutoğlu'nun Merkel'le yaptığı basın toplantısında çeviri hatası mı yapıldı? 14:37

    Davutoğlu'nun Merkel'le yaptığı basın toplantısında çeviri hatası mı yapıldı? Davutoğlu'nun '193 ülkenin olduğu dünyada Türkiye nasıl 195. oluyor?' sözleri tartışılmaya devam ediyor...