» » HABER7 »

Reza Zarraf'ın ailesi Metris'te

İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen yolsuzluk ve rüşvet operasyonu kapsamında tutuklanan Reza Zarraf'ın avukatı Şeyda Yıldırım ve Reza Zarraf'ın ailesi Metris cezaevine geldiler.

Reza Zarraf'ın ailesi Metris'te

Av. Yıldırım, ziyaret sonrası, yaptığı kısa açıklamada "Durumu (Reza Zarraf) iyi. İki kez görüştüm. Sağlık sorunlarını kontrol altına almaya çalışıyoruz; bakalım. Ne olacağımız belli değil. Belki de yer değişecek. Şimdilik birşey şok. Sağlık sorunları ile ilgili kendi doktorlarının daha önce yaptıkları tahlilleri vardı. Ona bakıyoruz. Onlara göre belki hastaneye sevkini isteyeceğiz" dedi.

REZA'NIN AİLESİ METRİS'TE 

Metris 1 Nolu T Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu'nda tutuklu bulunan Reza Zarraf'ın avukatı Şeyda Yıldırım'ın ardından ziyaretine annesi, babası ve kız kardeşi geldi. Cezaevi'ne saat 13.30 sıralarında gelen aile saat 15.30 sıralarında ayrıldı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber7.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • 7 Haziran'ın sonucunu AK Partili kararsızlar belirleyecek 08:42

    7 Haziran'ın sonucunu AK Partili kararsızlar belirleyecek Konsensus, GENAR, ANDY-AR ve A&G araştırma şirketlerinin temsilcileri, 7 Haziran öncesi koalisyon tartışmalarını masaya yatırdı. Ortak görüş; AK Partili kararsızlar yani Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın...

    VATAN » 23.05.2015 08:42 F5Haber'de Oku
  • Vitesi karıştırdı, canından oldu 08:40

    Vitesi karıştırdı, canından oldu Bursa'nın Yenişehir ilçesinde, devrilen traktörün altında kalan çiftçi hayatını kaybetti.

    HABERİN ADRESİ » 23.05.2015 08:40 F5Haber'de Oku
  • Fuat Avni efsanesi sona erdi 08:39

    Fuat Avni efsanesi sona erdi Devlet içinden sızdırdığı gizli bilgilerle ünlenen Twitter fenomeni Fuat Avni'nin bilgi akışı hemen hemen durdu.

    AJANSHABER » 23.05.2015 08:39 F5Haber'de Oku
  • Tofaş'ta işçilerin eylemi sona erdi 08:38

    Tofaş'ta işçilerin eylemi sona erdi Bursa'da, Tofaş Türk Otomobil Fabrikaları A.Ş'de, işçilerin başlattığı eylem, taraflar arasında gece geç saatlerde yapılan görüşmelerde uzlaşmaya varılmasının ardından sona erdi.

    F5HABER » 23.05.2015 08:38
  • Karşıdan karşıya geçerken canından oldu! 08:37

    Karşıdan karşıya geçerken canından oldu! Beşiktaş'ta karşıdan karşıya geçmek isteyen yayaya otomobil çarptı. Çarpmanın etkisiyle metrelerce sürüklenen Mustafa Yaşaroğlu (25) olay yerinde hayatını kaybetti. Yaşaroğlu'na çarpan otomobil ise...

    HABERİN ADRESİ » 23.05.2015 08:37 F5Haber'de Oku
  • Voleybolcuya şantaja 9.5 yıl hapis istemi 08:36

    Voleybolcuya şantaja 9.5 yıl hapis istemi Ünlü voleybolcu G.A.'ya, müstehcen fotoğrafıyla şantajda bulunduğu öne sürülen eski sevgilisi Halit G. hakkında 9.5 yıla kadar hapis istendi

    MİLLİYET » 23.05.2015 08:36 F5Haber'de Oku
  • Tofaş'ta direniş sona erdi! 08:35

    Tofaş'ta direniş sona erdi! Bursa'da otomotiv fabrikalarında 8 gündür devam eden grev sonunda TOFAŞ'ta mutlu sona erişildi. İşçi temsilcileri ve fabrika yönetimi 4 saat süren toplantının sonunda belirtilen şartlar üzerinde...

    HABERİN ADRESİ » 23.05.2015 08:35 F5Haber'de Oku
  • HDP saldırısında soruşturma tamamlandı 08:33

    HDP saldırısında soruşturma tamamlandı HDP Genel Merkezi'ne yönelik silahlı saldırı nedeniyle başlatılan soruşturma tamamlandı. İddianamede iki şüpheli için 5'er yıldan 11'er yıla kadar hapis cezası talep edildi.

    CNNTÜRK » 23.05.2015 08:33 F5Haber'de Oku
  • Bu hastayı tanıyan var mı? 08:32

    Bu hastayı tanıyan var mı? Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne 23 Nisan'da geçirdiği trafik kazası sonucu gelen ve kimliği henüz tespit edilemeyen kişi hastanede yaşamaya başladı. Hasta için sosyal...