» » BORSAGÜNDEM »

Makro Market, Uyum Gıda'ya ortak oldu

Makro Market, sektörün bir başka yerli oyuncusu Uyum Gıda'nın hisselerinin yüzde 47,32'sini satın aldı

Makro Market, Uyum Gıda'ya ortak oldu

Perakende sektöründe faaliyet gösteren yerli zincirlerden .Makro Market açıklamasına göre, Makro Market ve Uyum Gıda, gerçekleşen stratejik ortaklıkla önce Türkiye perakende sektöründe güçlü bir yerli girişim olmayı, bu sinerjiyle Türkiye dışına da çıkarak bölgesel bir perakende markası haline gelmeyi hedefliyor.

Ankara merkezli Makro Market 14 ilde (Ankara, Amasya, Antalya, Bolu, İstanbul, Kayseri, Kırıkkale, Konya, Karaman, Malatya, Mersin, Ordu, Samsun, Yozgat), 163 bin 770 metrekare satış alanına sahip 168 mağazası ile hizmet veriyor.

İstanbul merkezli Uyum Gıda ise halen üç ilde (İstanbul, Tekirdağ, Kocaeli) 40 bin 535 metrekare satış alanına sahip 55 mağazasında hizmet sunuyor.

Makro Market ile Uyum Gıda, daha önce de 2007 yılında işbirliği girişiminde bulunmuştu.

Haberin Alındığı Kaynak»www.borsagundem.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Emekliye ucuz ev müjdesi! 04:02

    Emekliye ucuz ev müjdesi! Emekliler için ucuz konut hayata geçiyor. Başbakan Davutoğlu'nun masasındaki dosyaya göre, TOKİ 341 liradan başlayan taksitlerle emekliyi ev sahibi yapacak

    VATAN » 19.04.2015 04:02 F5Haber'de Oku
  • Dolardaki artış cebe yansıyacak! 03:04

    Dolardaki artış cebe yansıyacak! İlk 3 ayda dolar yüzde 15 arttı, ancak kura duyarlı teknoloji şirketleri yılbaşında yaptıkları zamla sınırlı kaldı. Otomotiv de yüzde 2.5-3.5 zamlandı. Stok eritmeye odaklanan teknolojiciler yaz...

    HABERTÜRK » 19.04.2015 03:04 F5Haber'de Oku
  • Türkiye için 'dev' adım! 03:02

    Türkiye için 'dev' adım! Yeşil dev Shrek'in üreticisi Dreamworks Animation, Türkiye'de lisanslı ürünlerinin satışını başlatıyor. Tekstilden aksesuvara kadar birçok alanda lisans verecek şirket, markalarla masaya oturdu. İlk...

    HABERTÜRK » 19.04.2015 03:02 F5Haber'de Oku
  • Erdem Başçı'dan flaş 'enflasyon' açıklaması 23:56

    Erdem Başçı'dan flaş 'enflasyon' açıklaması Merkez Bankası Başkanı Başçı, Washington'da yaptığı sunumda enflasyonun yılın ikinci yarısında ciddi oranda düşeceği açıklamasında bulundu.

    ÜLKE HABER » 18.04.2015 23:56 F5Haber'de Oku
  • Başçı'dan enflasyon açıklaması 23:51

    Başçı'dan enflasyon açıklaması Merkez Bankası Başkanı Başçı, TÜFE enflasyonundaki düşüşün gıda fiyatlarında yılın ikinci yarısında gözlenebilecek kısmi düzeltmeden sonra daha belirgin hale...

    MEDYAHABER » 18.04.2015 23:51 F5Haber'de Oku
  • Başçı'dan flaş enflasyon açıklaması 23:36

    Başçı'dan flaş enflasyon açıklaması Merkez Bankası Başkanı Başçı, Washington'da yaptığı sunumda enflasyonun yılın ikinci yarısında ciddi oranda düşeceği açıklamasında bulundu.

    AJANSHABER » 18.04.2015 23:36 F5Haber'de Oku
  • Başçı: Enflasyon yılın ikinci yarısında düşecek 22:50

    Başçı: Enflasyon yılın ikinci yarısında düşecek Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı, Washington'da yaptığı sunumda enflasyonun yılın ikinci yarısında ciddi oranda düşeceği açıklamasında bulundu.

    VATAN » 18.04.2015 22:50 F5Haber'de Oku
  • Başçı'dan enflasyon açıklaması 22:27

    Başçı'dan enflasyon açıklaması Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı, Washington'da "Ekonomik Görünüm ve Para Politikası" konulu bir sunum yaptı

    HABERTÜRK » 18.04.2015 22:27 F5Haber'de Oku
  • Ruble'deki değer kaybı sütü de vurdu 19:55

    Ruble'deki değer kaybı sütü de vurdu Ulusal Süt Konseyi Başkanı Çallı, Rusya'da ekonomik krizin devam ettiğini belirterek, "Ruble her geçen gün değer kaybederken süt üreticileri garantisini almadan Rusya'ya ihracat yapmak istemiyor"...

    MEDYAHABER » 18.04.2015 19:55 F5Haber'de Oku
  • ÖTV'de yeni dönem 19:49

    ÖTV'de yeni dönem Motorlu taşıtlara ilişkin düzenlemeleri içeren ÖTV (2) Sayılı Liste Uygulama Genel Tebliği, Resmi Gazetede yayımlandı.

    MEDYAHABER » 18.04.2015 19:49 F5Haber'de Oku