» » AJANSHABER »

Bilecik seçim sonuçları! Bilecik'te kim kazandı?

Bilecik yerel seçim sonuçları...Bilecik'te kim nerede kazandı?

Bilecik seçim sonuçları! Bilecik'te kim kazandı?

Resmi olmayan sonuçlara göre, Bilecik ve 7 ilçe belediye başkanı belli oldu. Bilecik'in Belediye Başkanlığı'nı AK Parti'nin adayı Selim Yağcı yeniden kazanırken, 3 ilçede AK Parti'nin, 3 ilçede MHP'nin, bir ilçede de CHP'nin adayı sandıktan birinci çıktı.

Resmi olmayan sonuçlara göre Bilecik'in ilçelerinde belediye başkanlığını kazanan isimler ve partileri şöyle:

Bozüyük : Fatih Bakıcı (AK Parti)

Gölpazarı: Vedat Kazıcı (Yeniden) (CHP)

İnhisar : Ayhan Ödüpek (MHP)

Osmaneli: Münür Şahin (AK Parti)

Pazaryeri: Muzaffer Yalçın (Yeniden) (AK Parti)

Söğüt : Halil Aydoğdu (MHP)

Yenipazar : İlhan Özden (MHP)

Haberin Alındığı Kaynak»www.ajanshaber.com

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • Melih Gökçek Seçimdeki hileyi suçüstü yakaladım' 23:46

    Melih Gökçek "Seçimdeki hileyi suçüstü yakaladım' Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, NTV ekranlarında gündeme ilişkin konuştu. Programa Gökçek'in "hileli seçim" iddiası damga vurdu.

    F5HABER » 25.05.2015 23:46
  • YSK'dan AK Parti'ye 'Dombra' yasağı 22:31

    YSK'dan AK Parti'ye 'Dombra' yasağı Yüksek Seçim Kurulu (YSK), Uğur Işılak tarafından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan adına yeniden uyarlanan "Dombra" şarkısının AK Parti tarafından propaganda şarkısı olarak kullanılmasını yasakladı.

    ÜLKE HABER » 25.05.2015 22:31 F5Haber'de Oku
  • YSK'dan AK Parti'ye yasak 22:10

    YSK'dan AK Parti'ye yasak YSK, Cumhurbaşkanı Erdoğan adına yeniden uyarlanan "Dombra" şarkısının AK Parti tarafından kullanılmasını yasakladı.

    AJANSHABER » 25.05.2015 22:10 F5Haber'de Oku
  • AK Parti'ye sürpriz yasak! 21:52

    AK Parti'ye sürpriz yasak! YSK, Cumhurbaşkanı Erdoğan adına yeniden uyarlanan "Dombra" şarkısının AK Parti tarafından kullanılmasını yasakladı.

    F5HABER » 25.05.2015 21:52
  • Melih Gökçek Seçimdeki hileyi suçüstü yakaladım 21:37

    Melih Gökçek "Seçimdeki hileyi suçüstü yakaladım" Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, yerel seçimlerde Ankara'daki hileyi suç üstü yakaladığını söyledi.

    AJANSHABER » 25.05.2015 21:37 F5Haber'de Oku
  • Akdoğan'dan Demirtaş'a çok sert tepki! 20:57

    Akdoğan'dan Demirtaş'a çok sert tepki! Akdoğan, "Kardeşi IŞİD ile savaşarak insanlık onurunu koruyormuş. Türk askerine silah çekerken de mi insanlık onurunu koruyorlar?" dedi.

    F5HABER » 25.05.2015 20:57
  • Akdoğan'dan, Demirtaş'a cevap 20:45

    Akdoğan'dan, Demirtaş'a cevap Akdoğan, "Kardeşi IŞİD ile savaşarak insanlık onurunu koruyormuş. Türk askerine silah çekerken de mi insanlık onurunu koruyorlar?" dedi.

    ÜLKE HABER » 25.05.2015 20:45 F5Haber'de Oku
  • 'Anadolu dünyanın merkezi olacak' 20:43

    'Anadolu dünyanın merkezi olacak' CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "Yüzyılın projesini" açıkladığını belirterek, Anadolu'nun dünyanın merkezi olacağını söyledi.

    F5HABER » 25.05.2015 20:43
  • 'Milliyetçi Hareket ne diyorsa arkasındadır' 20:39

    'Milliyetçi Hareket ne diyorsa arkasındadır' -MHP Genel Başkanı Bahçeli, siyasi çizgilerinin ortada olduğunu belirterek, "Milliyetçi Hareket neyse odur. Milliyetçi Hareket ne diyorsa, neyi savunuyorsa arkasındadır" dedi