Fenerbahçe-Başakşehir maçında hakemin verdiği karar sosyal medyada infial yarattı

Süper Lig'in 14. hafta maçın Fenerbahçe ile Başakşehir'in karşı karşıya geldiği maçta Hasan Ali Kaldırım'a sert giren Luiz Gustavo'ya hakem Bahattin Şimşek'in kırmızı kart göstermemesi sosyal medyada büyük tepki çekti.

Fenerbahçe-Başakşehir maçında hakemin verdiği karar sosyal medyada infial yarattı

Fenerbahçe ile Başakşehir arasındaki mücadelenin 15. dakikasında sarı lacivertli ekipten Gustavo'nun, Başakşehirli Hasan Ali Kaldırım'a kayarak yaptığı sert müdahale sonrası hakem Bahattin Şimşek sarı kart gösterdi.

POZİSYONU VAR'DAN İZLEDİ

Başakşehirli oyuncuların yoğun itirazları ve Hasan Ali Kaldırım'ın feryatları devam ederken, VAR'da bulunan Cüneyt Çakır, pozisyonun kırmızı kart olabileceğini düşünerek orta hakem Bahattin Şimşek'i izlemeye davet etti.

Fenerbahçe-Başakşehir maçında hakemin verdiği karar sosyal medyada infial yarattı - Resim : 1

Ancak mücadelenin hakemi Bahattin Şimşek, yaptığı inceleme sonrası pozisyonun kırmızı kartı gerektirmediğine hükmederek herkesi şaşırttı.

Luiz Gustavo
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası