Kızılcık Şerbeti dizisinden bir başrol daha çıktı; Pembe şoku daha atlatılamamıştı
Kızılcık Şerbeti 96. Bölüm Show TV ekranlarında seyircinin karşısına çıkarken ortaya çıkan yeni detaylar kafaları karıştırdı. İşte şoke eden haberin bilinmeyenleri…
Show TV ekranlarının fenomen projeleri arasında yer alan Kızılcık Şerbeti dizisi yeni bölüm ardından sular durulacak gibi görünmüyor.
Kızılcık Şerbeti dizisi son bölüm milyonları ekran başına kitlerken rekortmen dizide Sibel Taşçıoğlu’nun canlandırdığı Pembe karakteri sona erdi.
Pembe karakterinin Kızılcık Şerbeti dizisinden ayrılmasının ardından yaptığı bir açıklama ise sevilen diziyi finale götürecek gibi duruyor.
Sıla Türkoğlu, Sibel Taşçıoğlu, Feyza Civelek, Barış Kılıç, Evrim Alasya, Ahmet Mümtaz Taylan, Doğukan Güngör ve Ceren Yalazoğlu Karakoç gibi isimleri bir araya getiren Kızılcık Şerbeti dizisindeki o detayı sizler için araştırdık.
Kızılcık Şerbeti dizisinde Pembe karakterini canlandıran Sibel Taşçıoğlu'nun diziden birden ayrılması seyirciyi çok şaşırttı.
Bu ayrılık sonrası bir ayrılığın daha ortaya çıkması Kızılcık Şerbeti dizisinde tüm dengeleri alt üst edecek gibi duruyor.
Sibel Taşçıoğlu, “Başka kimler çıkacak? Sıla Türkoğlu Kızıl Şerbeti dizisinden çıkacak mı?” sorusuna, "Var planlar ama net değil daha” yanıtını vermişti.
Medya kulislerindeki ilk iddialara göre Doğa karakterine hayat veren Sıla Türkoğlu’nun da sezon finalinde kadroya veda edeceği ileri sürüldü.
Kızılcık Şerbeti 97. Bölüm Cuma akşamı saat 20.00’da Show TV ekranlarında seyircinin karşısında olacak.