İdlib'de 33 askerimiz şehit oldu!
İdlib'de rejim güçlerinin düzenlediği hava saldırısında 33 asker şehit oldu. Hatay Valisi, saldırıda yaralanan 32 askerin tedavisinin devam ettiğini söyledi. Saldırı sonrası belirlenen hedefler ateş altına alındı.
İdlib'de rejim güçlerinin TSK unsurlarına yönelik havasaldırısında şehit olan asker sayısı 33'e yükseldi.
Açıklamayı gelişmeleri bildirmek üzere üçüncü kez kameralarkarşısına geçen Hatay Valisi Rahmi Doğan yaptı.
Şehit sayısının 33'e yükseldiğini söyleyen Doğan, 32 askerin iseyaralı olduğunu açıkladı. Yaralılar arasında durumu ağır olanlarvar.
Cilvegözü Sınır Kapısı'ndan Türkiye'ye getirilenyaralıların tedavisinin devam ettiğini söyleyen Doğan, şunlarıkaydetti:
"Kamuoyunu bir kez daha bilgilendirmek istiyorum. ÖzellikleHataylı hemşehrilerimizi bilgilendirmek istiyorum, herhangi bir kanihtiyacı yoktur. Sağlık personelimizin tamamı hastanede görevininbaşındadır. Yaralılarımıza gerekli tedaviler yapılmaktadır.Hemşehrilerimden müsterih olmalarını, hastanelerin etrafındaherhangi yığılma olmamasını buradan istirham ediyorum."
"YARALI ASKERLER SINIR KAPISINDAN İÇERİALINDI"
Vali, bazı askerlerin göçük altında olduğu ve kurtarmaçalışmalarının yarın devam edeceği iddialarıyla ilgili soruyu ise"Şu an tüm askerlerimiz Cilvegözü Sınır Kapısı'ndan içeriyealınmıştır. Yaralılarımız hastanededir" şeklinde yanıtladı.
Önceki açıklamasında bazı askerlerin de ağır yaralandığınısöyleyen Doğan, "Yaralılarımızı Cilvegözü Sınır KapısındanTürkiye'ye aldık. Hatay'daki devlet hastanelerinde tedavileri devamediyor. Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum, yaralılarımızaacil şifa diliyorum. Milletimizin başı sağolsun" diye konuştu.Doğan yaralılarla ilgili bilgilendirmeleri zaman içinde kamuoyuylapaylaşılacağını belirtti.
Saldırı sonrası Türk topçusu belirlenen hedefleri FırtınaObüsleriyle ateş altına aldı.