Fenerbahçe'de Anderson Talisca depremi! Ne olduysa derbiden sonra oldu
Yıldız futbolcu Anderson Talisca, Fenerbahçe'nin Galatasaray ile 0-0 berabere kaldığı derbide gündem oldu. İşte ortalığı karıştıran haberin detayları…
Fenerbahçe'nin Galatasaray ile 0-0 berabere kaldığı maç sonrası Anderson Talisca krizi çıktı. Sarı-lacivertlilerde teknik direktör Jose Mourinho'nun Anderson Talisca'yı karşılaşmanın son dakikalarında oyuna almasına tepki yağdı.
Trendyol Süper Lig'in 25. haftasında Fenerbahçe, şampiyonluk yolunda en büyük rakibi Galatasaray ile deplasmanda karşı karşıya geldi.
Kazanması halinde puan farkını 3'e düşürebilecek olan sarı-lacivertliler karşılaşmadan 0-0 berabere ayrılarak puan farkının 6'da kalmasına neden oldu.
Karşılaşmada konuk ekipte forma giyen Anderson Talisca ise dakika 83'te Edin Dzeko'nun yerine oyuna dahil oldu.
Galatasaray ile berabere kalan Fenerbahçe'de eleştirilerin hedefi teknik direktör Jose Mourinho oldu. Portekizli teknik adam, Anderson Talisca'yı karşılaşmanın son bölümünde, 83. dakikasında oyuna alması nedeniyle sosyal medyada taraftarlardan tepki topladı.
Anderson Talisca, şu ana kadar Fenerbahçe formasıyla 7 resmi maça çıktı ve bu karşılaşmaların 3'ünde ilk 11'de yer aldı.
Toplam 270 dakika sahada kalan 31 yaşındaki Brezilyalı yıldız oyuncu, 2 golle takımına katkıda bulundu.