» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

İstanbul Boğazı'ndaki Rumeli Kavağı Mahallesi sakinleri, önceki akşam hiç tanık olmadıkları bir olayla karşılaştı.

Domuzlar Boğazı Yüzerek Geçti
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Bacaklar kusursuz olmalı!... 23:57

    Bacaklar kusursuz olmalı!... Bakım programları, terapiler ve egzersizler dışında birkaç küçük püf noktasıyla da kusursuz bacaklara sahip olabilirsiniz. İşte adım adım mükemmel ve kusursuz bacaklara sahip olmanın ipuçları…

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 23:57 F5Haber'de Oku
  • 'Daha verimli bir internet' için tüyolar!.. 23:21

    'Daha verimli bir internet' için tüyolar!.. İnterneti daha verimli kullanmak için RAM tüketimini azaltan, reklamları kaldıran, güvenliği sağlayan ve gereksiz ışık tüketimini ortadan kaldıran tarayıcı uzantılarına olan ihtiyaç arttı.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 23:21 F5Haber'de Oku
  • On Numara çekildi 22:55

    On Numara çekildi Milli Piyango İdaresinin düzenlediği On Numara oyununun bu haftaki çekilişi yapıldı

    HABERTÜRK » 03.08.2015 22:55 F5Haber'de Oku
  • Jennifer Aniston: Duvara toslamak beni büyüttü 22:04

    Jennifer Aniston: "Duvara toslamak beni büyüttü" Hayatının dönüm noktasının 40 yaşına basmak olduğunu ifade eden Jennifer Aniston, "Geç olgunlaşan biriyim, çok zorlu ilişkilerim oldu" şeklinde konuştu.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 22:04 F5Haber'de Oku
  • Göksel Açıkhava'ya hazırlanıyor! 21:46

    Göksel Açıkhava'ya hazırlanıyor! Türk Pop Müziğinin buğulu sesi, Harbiye Açıkhava Sahnesi'ne özel sürprizleriyle de müzikseverlere keyifli anlar yaşatacak.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 21:46 F5Haber'de Oku
  • Sibel Can gözyaşlarına boğuldu 21:27

    Sibel Can gözyaşlarına boğuldu Ünlü Sanatçı, doğum gününe ağlayarak girdi. önceki akşam Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi'nde, Turkcell Yıldızlı Geceler kapsamında konser veren Sibel Can, duygu dolu anlar yaşadı.

    MİSTİK ALEM » 03.08.2015 21:27 F5Haber'de Oku
  • Samsun'da pompalı tüfek dehşeti! 20:34

    Samsun'da pompalı tüfek dehşeti! Samsun'un İlkadım ilçesinde pompalı tüfekle saldırıya uğrayan bir genç hayatını kaybederken, saldırı anında çevrede bulunan 4 kişi de yaralandı.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 20:34 F5Haber'de Oku
  • En mutlu günleri zehir oldu!... 19:34

    En mutlu günleri zehir oldu!... Bursa'nın İnegöl İlçesi yakınlarında, 26 yaşındaki damat Emrah Kazancıoğlu'nun yönetimindeki otomobil, kontrolden çıkarak, refüjde bulunan aydınlatma direğine çarptı. Kazada, gelin Yasemin...

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 19:34 F5Haber'de Oku
  • Haftada 10 milyon sivrisinek üretiyorlar! 18:55

    Haftada 10 milyon sivrisinek üretiyorlar! Çinli bilim adamları, dang hummasıyla mücadele çerçevesinde hastalığa neden olan dişi sivrisinekleri ortadan kaldırmak için bakteri taşıyan erkek sivrisinek yetiştirmeye başladı.

    F5HABER » 03.08.2015 18:55
  • Maganda kurşunu küçük Yusuf'u öldürdü 18:34

    Maganda kurşunu küçük Yusuf'u öldürdü Afyonkarahisar'daki bir düğünde magandaların ateşlediği silahlardan çıkan kurşunlarla vurularak hayatını kaybeden 13 yaşındaki çocuğun babasının kollarındaki son sözü, ‘Baba ben ölüyorum' oldu.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 18:34 F5Haber'de Oku