HABERLER»SPOR»TOPLUMSAL HAFIZA»8 Eylül 2010 Çarşamba, 15:01

Stoch'tan mükemmel gol / VİDEO

Stoch'tan mükemmel gol / VİDEO

Avrupa elemelerinde Rusya, evinde Slovakyayı konuk ederken, Slovakyada galibiyeti getiren gol, Fenerbahçede forma giyen Stochtan geldi..

Haberin Alındığı Kaynak»www.toplumsalhafiza.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Çare Sivok 03:41

    Çare Sivok Beşiktaş'ta savunmada yaşanan sıkıntılar ‘unutulan bir ismi' öne çıkardı! Bilic, uzun süren sakatlık döneminin ardından hazır hale gelen Tomas Sivok'u Başakşehir maçının ilk 11'i için hazırlıyor

    HABERTÜRK » 02.04.2015 03:41 F5Haber'de Oku
  • Gel başkan ol... 03:41

    "Gel başkan ol..." Yazarımız Meriç Müldür, haziran ayındaki başkanlık seçimi öncesi kulislerin nabzını tuttu

    HABERTÜRK » 02.04.2015 03:41 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçeli futbolcular yorulmasın diye sıradışı çözüm 02:03

    Fenerbahçeli futbolcular yorulmasın diye sıradışı çözüm Fenerbahçeli oyuncular Alper ve Bekir Samandıra'dan Beylikdüzü'ne helikopterle gidecek.

    AJANSHABER » 02.04.2015 02:03 F5Haber'de Oku
  • Kayserispor'da maddi kriz patladı! 00:59

    Kayserispor'da maddi kriz patladı! Maddi sıkıntılar içerisinde olan Kayserispor'da ilginç gelişme yaşandı. Kulübün otobüsü ve araçları satıldı, bankadan kredi çekildi. Geçici sıkıntıyı çözen yönetim, bu kez primleri nasıl ödeyeceğini...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:59 F5Haber'de Oku
  • Banvit avantajı kaptı! 00:50

    Banvit avantajı kaptı! Basketboldaki temsilcimiz Banvit, ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında sahasında Rusya'nın Khimki takımını 83 - 82 yenerek rövanş maçı öncesi avantaj sağladı.

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:50 F5Haber'de Oku
  • 'Avantajlı bir skor değil' 00:44

    'Avantajlı bir skor değil' Banvit Basketbol Kulübü Başantrenörü Selçuk Ernak ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında 83-82 kazandıkları Khimki maçına ilişkin, "Moskova'ya avantajlı bir skor ile gitmiyoruz" dedi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:44 F5Haber'de Oku
  • Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 00:40

    Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 EUROCUP yarı final ilk maçında Bandırma'da Rusya'nın güçlü temsilcilerinden Khimki Moskova takımıyla karşılaşan Banvit, karşılaşmadan 83-82 galip ayrıldı. Banvit Khimki Moskova maçının detayları...

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:40 F5Haber'de Oku
  • Real Madrid'de Pepe şoku! 00:38

    Real Madrid'de Pepe şoku! La Liga ekiplerinden Real Madrid başarılı savunma oyuncusundan bir süre yoksun kalacak...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:38 F5Haber'de Oku
  • Pogba, Barcelona'ya doğru 00:28

    Pogba, Barcelona'ya doğru Juventus'ta sportif direktör Pavel Nedved yıldız oyuncu için Barcelona'nın da aralarında bulunduğu birçok kulübün talip olduğunu belirtti.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:28 F5Haber'de Oku
  • Bursaspor'a UEFA'dan müjde! 00:09

    Bursaspor'a UEFA'dan müjde! Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası almasına rağmen UEFA lisans başvurusunu TFF'ye teslim eden Bursaspor'a müjdeli haber geldi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:09 F5Haber'de Oku