» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), emekli olduktan sonra çalışmaya devam edenlerden kesilen Sosyal Güvenlik Destek Primi'ne sınırlama getirilmesini ve bu kapsamda 59 yaş ve üstünde olanlardan Sosyal Güvenlik Destek Primi kesilmemesini sağlayacak herhangi bir çalışmanın olmadığını açıkladı.

SGK'dan emekliye kötü haber
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Serbest piyasada altın fiyatları 17:42

    Serbest piyasada altın fiyatları Serbest piyasada 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 106,35 lira oldu.

    F5HABER » 28.08.2015 17:42
  • Alüminyum sektörü hız kesmiyor 17:40

    Alüminyum sektörü hız kesmiyor ALUEXPO 2015, 4. Uluslararası Alüminyum Teknolojileri, Makine ve Ürünleri İhtisas Fuarı 8-10 Ekim 2015 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenlenecek

    HABERTÜRK » 28.08.2015 17:40 F5Haber'de Oku
  • Dün indirim bugün zam! 17:15

    Dün indirim bugün zam! Dünkü 6 kuruşluk indirimin ardından benzine şimdi de 5 kuruş zam yapıldı.

    PARA LİMANI » 28.08.2015 17:15 F5Haber'de Oku
  • Olmaz demeyin! 17:14

    Olmaz demeyin! Dünya Kaynakları Enstitüsü'ne göre Türkiye yakın zamanda su kıtlığı çekecek ülkeler arasında yer alıyor

    HABERTÜRK » 28.08.2015 17:14 F5Haber'de Oku
  • Memurlara fazla mesai müjdesi! 17:02

    Memurlara fazla mesai müjdesi! Orman köylülerinin kalkınmalarının desteklenmesi ve Hazine adına orman sınırları dışına çıkarılan yerlerin değerlendirilmesi ile Hazineye ait tarım arazilerinin satış ve iade işlemlerinde, mesai...

    PARA LİMANI » 28.08.2015 17:02 F5Haber'de Oku
  • BTK 4,5G ihalesinin sonucunu onayladı 16:51

    BTK 4,5G ihalesinin sonucunu onayladı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu, 5 frekans bandında 18 paket için KDV hariç toplam 3 milyar 356 milyon 112 bin 643 avro teklifin verildiği 4,5G ihalesinin sonucunu onayladı.

    F5HABER » 28.08.2015 16:51
  • Memurlara fazla mesai müjdesi! 16:48

    Memurlara fazla mesai müjdesi! Orman köylülerinin kalkınmalarının desteklenmesi ve Hazine adına orman sınırları dışına çıkarılan yerlerin değerlendirilmesi ile Hazineye ait tarım arazilerinin satış ve iade işlemlerinde, mesai...

    F5HABER » 28.08.2015 16:48
  • Fiyatı duyan hücum etti, Türk lirası yetişmedi! 16:47

    Fiyatı duyan hücum etti, Türk lirası yetişmedi! Dolar ve altının zirve yapması, altını olan vatandaşı harekete geçirdi. Böyle olunca, döviz bürosu ve kuyumcular TL yetiştiremedi.

    YEDİ RENK HABER » 28.08.2015 16:47 F5Haber'de Oku
  • Vodafone frekans ihalesinin ödemesini peşin yapacak 16:43

    Vodafone frekans ihalesinin ödemesini peşin yapacak Vodafone Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Gökhan Öğüt, frekans ihalesinde ulaştıkları 777,9 milyon avroluk yatırım rakamı ile ilgili, "Grubumuzdan gelecek olan para ile bunun ödemesini peşin olarak bu...