HABERLER»GÜNDEM»İNTERNETHABER»7 Ekim 2013 Pazartesi, 12:28

Güneşi Beklerken'de Güneş kim? 15. bölüm izle

Güneşi Beklerken 15. Bölüm herkesi merak içinde bırakan bir soruyla bitti. Cihan'ın son sahnede "merhaba Güneş" dediği Güneş kim? İşte Güneşi Beklerken 15. Bölümde o sahne-İzle

Güneşi Beklerken'de Güneş kim? 15. bölüm izle

Güneşi beklerkn 15. Bölüm'deki son sahne Twitter'ında gündemine düştü. Cihan'ın son sahnede kapıyı açan kişiye "Merhaba Güneş" demesi üzerine herkes bu soruyu sordu: Güneş kim?

♥∞J'ILEY∞♥@_JBiebs27_5 dk

"Merhaba güneş." Gittikçe meraktan ölüyorum abi noluyor ya -_- böyle bir şey olucağını tahmin etmiştim ama.. #GüneşiBeklerken

Esra Özer@Esra_Oezer6 dk

#gunesibeklerkengüneş kim be?

Enes.@Enesoksz7 dk

Şu an herkesin kafasında tek soru. Güneş kim ? #güneşibeklerken

Kerem S.@kasyiginiSAYER7 dk

Bu Güneş yoksa benim 2. baldız mı Melis bu sefer direk vurur kendini


Zey♡Ker@gb_zeeyker10 dk

Güneş geldiğine göre adımızı Güneşi Gördüm'e çevirebiliriz.

Cemre Erdal@cmrerdl10 dk

Kim lan bu Güneş??? TT listesine bile girmiş..


gunesibeklerkenkerem.png
Haberin Alındığı Kaynak»www.internethaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Bangladeş’te bir ateist blog yazarı daha öldürüldü 13:37

    Bangladeş’te bir ateist blog yazarı daha öldürüldü Bangladeş'te tanınmış ateist blog yazarı Avijit Roy'un öldürülmesinden bir ay sonra bir blog yazarı daha öldürüldü. 27 yaşındaki Vashiqur Rahman, uğradığı satırlı saldırı hayatını kaybetti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:37
  • 5. denemesinde hayatına son verdi 13:32

    5. denemesinde hayatına son verdi İzmir'in Balçova ilçesindeki bir kişi, beşinci intihar denemesinde hayatını kaybetti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:32
  • Okul servisinde dehşet: Arkadaşının boğazını kesti 13:30

    Okul servisinde dehşet: Arkadaşının boğazını kesti Adana'da okul servisinde kız meselesi yüzünden tartıştığı arkadaşı tarafından boğazı kesilen lise öğrencisi hayatını kaybetti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:30
  • Oğlunun şehit düştüğü yere fidan dikti 13:28

    Oğlunun şehit düştüğü yere fidan dikti Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde vatani görevini yaparken şehit düşen Piyade Çavuş Muhammet Can'ın ailesi, evlatlarının şehit olduğu yeri ziyaret etti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:28
  • Sınırda 16 adet av tüfeği ele geçirildi 13:28

    Sınırda 16 adet av tüfeği ele geçirildi Genelkurmay Başkanlığı, Suriye sınırını geçmeye çalışan bir grubun bıraktığı çuval içerisinde 16 adet av tüfeği ele geçirildiğini açıkladı.

    F5HABER » 30.03.2015 13:28
  • Ölü sayısı 4'e yükseldi 13:26

    Ölü sayısı 4'e yükseldi Şırnak'ın İdil İlçesi'nde geçen cumartesi günü Yağan ile Çalış ailelerinin fertleri arasında arazi anlaşmazlığı yüzünden çıkan silahlı çatışmada ölenlerin sayısı 4'e çıktı

    HABERTÜRK » 30.03.2015 13:26 F5Haber'de Oku
  • Sosyal medyadaki inanılmaz dönüşüm 13:25

    Sosyal medyadaki inanılmaz dönüşüm Günün şartlarında milyonlarca kullanıcıya erişen çevrimiçi ağlar, günümüzde hızla gelişen teknoloji karşısında tarihin tozlu raflarında yerini almaya hazırlanıyor.

    F5HABER » 30.03.2015 13:25
  • Poyraz Karayel 13.bölüm (yeni bölüm) fragmanı yayınlandı -Kanal D canlı izle 13:17

    Poyraz Karayel 13.bölüm (yeni bölüm) fragmanı yayınlandı -Kanal D canlı izle Kanal D nin kısa sürede fenomen haline gelen dizisi Poyraz Karayel sürprizlerle dolu 13.bölümü çarşamba günü ekrana geliyor. Poyraz Karayel 13.bölüm fragmanı linkte

    CNNTÜRK » 30.03.2015 13:17 F5Haber'de Oku
  • Bu Başbakan kağıttan mı? 13:15

    "Bu Başbakan kağıttan mı?" CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Başkanlık sistemi tartışmalarına ilişkin sorularını yanıtladı. Örtülü ödenek tartışmalarına değinen Kılıçdaroğlu, 'Örtülü ödenek Başbakanın namusuna teslim...

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 13:15 F5Haber'de Oku
  • 70'lik adam kaşla göz arası... 13:11

    70'lik adam kaşla göz arası... Fatih'te özel halk otobüsü şoförünün kaza sonucu araçtan inmesini fırsat bilen 70 yaşındaki şahıs, sürücünün cep telefonunu çaldı.

    F5HABER » 30.03.2015 13:11