» » HABERDAR »

Trabzon Ticaret Borsası fındık fiyatları

Trabzon'da serbest piyasada levant kalite kabuklu fındığın kilogramı 3,85 liradan işlem gördü.ii

Trabzon Ticaret Borsası fındık fiyatları

Borsada fındık ve fındık mamullerinde iç piyasa fiyatları şöyle:

Ürün cinsi İşlem tarihi En düşük (TL) En yüksek (TL) Ortalama (TL) Satış şekli

Kabuklu fındık (levant)

22.08.2012

4,07

4,07

4,07

HMS

Kabuklu tombul fındık(Giresun)

25.06.2012

5,80

7,50

6,81

HMS

Kabuklu sivri fındık

-

-

-

-

9-11 mm natürel iç fındık

27.06.2012

11,50

12,80

11,88

TS

11-13 mm natürel iç fındık

23.08.2012

8,64

8,64

8,64

TS

13-15 mm natürel iç fındık

27.06.2012

12,45

12,45

12,45

TS

27 Ağustos 2012 tarihli serbest piyasa fiyatları (2012 ürünü-50 randıman)

Ürün cinsi fiyat (kg/TL)

Kabuklu fındık (levant)

3,85

Kabuklu tombul fındık(Giresun) 3,90

HMS: Hazır Müstahsil Satışı

TS : Tüccar Satışı

 

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberdar.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • İngiliz BP de mi gidiyor? 04:46

    İngiliz BP de mi gidiyor? 'Tavan fiyat' ile kâr marjları sınırlanınca BP, Türkiye'deki faaliyetlerini yeniden masaya yatırdı.

    VATAN » 28.04.2015 04:46 F5Haber'de Oku
  • Yerli uçakla ilgili kritik karar! 04:01

    Yerli uçakla ilgili kritik karar! Başbakan Davutoğlu başkanlığındaki toplantıda 34 kişilik bölgesel yolcu uçağı projesi için ABD'de yaşayan Fatih-Eren Özmen çiftinin aldığı Alman şirketi Dornier 328 jeti öne çıktı. Seçilecek uçak...

    HABERTÜRK » 28.04.2015 04:01 F5Haber'de Oku
  • En çok kaybeden Türkiye! 03:43

    En çok kaybeden Türkiye! Geçtiğimiz hafta Türk Lirası'nın dolar karşısında rekor düşük seviyeleri görmesinin ardından, küresel bir endişede gözler Türkiye ekonomisine çevrildi.

    VATAN » 28.04.2015 03:43 F5Haber'de Oku
  • İngiliz devi de mi gidiyor? 03:27

    İngiliz devi de mi gidiyor? ‘Tavan fiyat' ile kâr marjları sınırlanınca BP, Türkiye'deki faaliyetlerini yeniden masaya yatırdı

    HABERTÜRK » 28.04.2015 03:27 F5Haber'de Oku
  • 4G ihalesi iptal edilecek mi? 00:21

    4G ihalesi iptal edilecek mi? Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 4G çıkışını değerlendiren Gümrük ve Ticaret Bakanı Nurettin Canikli, "Cumhurbaşkanı'nın sözleri talimat niteliğinde. Kendisi yarı başkandır, yürütmenin başıdır....

    HABERTÜRK » 28.04.2015 00:21 F5Haber'de Oku
  • Binlerce işçiyi umutlandıran teklif 23:00

    Binlerce işçiyi umutlandıran teklif Türk-İş kamuda çalışan yaklaşık 210 bin işçi için 2015-2017 dönemini kapsayan toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde yüzde 15 zam öneren teklifini, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'e sundu.

    F5HABER » 27.04.2015 23:00
  • Türkiye'nin kur tamponları' sözü haklı çıktı 22:59

    "Türkiye'nin kur tamponları' sözü haklı çıktı" Dünya Bankası Türkiye Direktörü Martin Raiser, "Türkiye'nin döviz kuru riskine yönelik tamponlarının olduğunu" söyleyenlerin haklı çıktığını belirterek, tamponların işe yaradığını söyledi.

    F5HABER » 27.04.2015 22:59
  • Türkiye'nin en büyüğü, göle girdi.. 22:55

    Türkiye'nin en büyüğü, göle girdi.. Van Gölü Feribot İşletme Müdürlüğü tarafından yapımı tamamlanan Türkiye'nin en büyük feribotu, Van Gölü'ne indirildi

    HABERTÜRK » 27.04.2015 22:55 F5Haber'de Oku
  • Erdem Başçı'dan enflasyon tüyoları! 21:42

    Erdem Başçı'dan enflasyon tüyoları! Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Başkanı Erdem Başçı, enflasyondaki düşüşün devam etmesi için ihtiyatlı para ve maliye politikalarının sürmesi ve gıda arzına ilişkin önlemlerin devreye...

    ÜLKE HABER » 27.04.2015 21:42 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'de enflasyon düşüş sürecindedir 21:32

    "Türkiye'de enflasyon düşüş sürecindedir" TCMB Başkanı Başçı, Türkiye'de enflasyonun düşüş sürecinde olduğunu belirterek, "TCMB fiyat istikrarını sağlamak için temkinli para politikası duruşunu sürdürmektedir" dedi.

    MİLLİYET » 27.04.2015 21:32 F5Haber'de Oku