» » HABERDAR »

Trabzon Ticaret Borsası fındık fiyatları

Trabzon'da serbest piyasada levant kalite kabuklu fındığın kilogramı 3,85 liradan işlem gördü.ii

Trabzon Ticaret Borsası fındık fiyatları

Borsada fındık ve fındık mamullerinde iç piyasa fiyatları şöyle:

Ürün cinsi İşlem tarihi En düşük (TL) En yüksek (TL) Ortalama (TL) Satış şekli

Kabuklu fındık (levant)

22.08.2012

4,07

4,07

4,07

HMS

Kabuklu tombul fındık(Giresun)

25.06.2012

5,80

7,50

6,81

HMS

Kabuklu sivri fındık

-

-

-

-

9-11 mm natürel iç fındık

27.06.2012

11,50

12,80

11,88

TS

11-13 mm natürel iç fındık

23.08.2012

8,64

8,64

8,64

TS

13-15 mm natürel iç fındık

27.06.2012

12,45

12,45

12,45

TS

27 Ağustos 2012 tarihli serbest piyasa fiyatları (2012 ürünü-50 randıman)

Ürün cinsi fiyat (kg/TL)

Kabuklu fındık (levant)

3,85

Kabuklu tombul fındık(Giresun) 3,90

HMS: Hazır Müstahsil Satışı

TS : Tüccar Satışı

 

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberdar.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Melek gibi teknoloji! 02:44

    Melek gibi teknoloji! Melek yatırımcılar şu ana kadar 8 şirkete 2 milyon 631 bin lira yatırdılar. İşlemi devam eden başvurularda ise yine 8 şirkete 2 milyon 550 bin lira yatırma taahhüdünde bulundular

    HABERTÜRK » 25.05.2015 02:44 F5Haber'de Oku
  • Seçime kadar sallan yuvarlan koridoru 02:32

    Seçime kadar sallan yuvarlan koridoru Seçimlere kadar oynaklığın ulaşacağı sınırlar da belli oldu. Euro - dolar paritesinde de koridorun ne olacağı ortaya çıkmış durumda. Böyle olunca da seçime kadar dövizde ve finansal piyasalarda...

    HABERTÜRK » 25.05.2015 02:32 F5Haber'de Oku
  • İşte başkanın oyun planı 02:24

    İşte başkanın oyun planı Eğer bu yıl şampiyonluğu göğüslerse gelirini en az 50 milyon lira artırarak 384 milyona çıkarmayı planlayan Galatasaray'ın yeni başkanı gelir artırıcı önlemler için de harekete geçiyor. Habertürk'e...

    HABERTÜRK » 25.05.2015 02:24 F5Haber'de Oku
  • Bakan'dan çiftçilere müjde 21:09

    Bakan'dan çiftçilere müjde Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehmet Mehdi Eker, 2015 yılında çiftçiye 5 milyar lira destek verildiğini, bir hafta içinde ise 1.5 milyar lira daha destek verileceğini söyledi.

    MİLLİYET » 24.05.2015 21:09 F5Haber'de Oku
  • Bakan Yıldız: Seçim öncesinde tüm izinler kaldırıldı 20:49

    Bakan Yıldız: Seçim öncesinde tüm izinler kaldırıldı Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, 7 Haziran seçimleri elektrik kesintisinni önlemek için tüm izinlerin iptal edildiğini söyledi.

    MİLLİYET » 24.05.2015 20:49 F5Haber'de Oku
  • Antalya'ya dev yatırım! Dünya'da sadece bir tane var 19:10

    Antalya'ya dev yatırım! Dünya'da sadece bir tane var Dünyada sadece Dubai'de bir benzeri bulunan yat limanı, görseli ile büyük hayranlık uyandırdı.

    MİLLİYET » 24.05.2015 19:10 F5Haber'de Oku
  • Petrol ile ilgili kritik açıklama! 18:00

    Petrol ile ilgili kritik açıklama! Petrol İhraç Eden Ülkeler Birliği OPEC'in, Haziran ayındaki toplantıısında üretimdeki tavan seviyesini değiştirmeyeceği belirtildi. Petroldeki sert düşüşte piyasadaki petrol arzı fazlalılığının...

    ÜLKE HABER » 24.05.2015 18:00 F5Haber'de Oku
  • Memura müjdeli haber! 17:34

    Memura müjdeli haber! Eşi özel sektörde çalışanlara şu anda 'eş durumundan tayin' halinde 'kesintisiz 3 yıl sigorta' şartı var. Ancak Başbakan Davutoğlu bu sürenin iki yıla indirileceğini açıkladı.

    PARA LİMANI » 24.05.2015 17:34 F5Haber'de Oku
  • Dünyada bir ilk! Türkiye'de yapılacak! 17:31

    Dünyada bir ilk! Türkiye'de yapılacak! Sadece Dubai'de bir benzeri bulunan yat limanı, görseli ile büyük hayranlık uyandırdı.

    PARA LİMANI » 24.05.2015 17:31 F5Haber'de Oku
  • 'Türkiye hayvancılıkta ihracatçıdır' 16:57

    'Türkiye hayvancılıkta ihracatçıdır' Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, "Türkiye, hayvansal ürün ve hayvan ihracatında dışarıdan aldığından 1,6 milyar dolar fazlasını dışarıya satıyor, yani ihracatçıdır, ithalatçı değildir" dedi.

    F5HABER » 24.05.2015 16:57