» » HABERDAR »

Kayseri'de otobüs kazası

Kayseri'de kaygan yolda kontrolden çıkan yolcu otobüsünün devrilmesi sonucu 13 kişi yaralandı.

Kayseri'de otobüs kazası

Edinilen bilgiye göre Malatya'ya gitmek üzere Kayseri Şehir Terminali'nden çıkan 34 YTT 99 plakalı yolcu otobüsü, Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı'nda yolun kaygan olması nedeniyle devrildi.

Yaralanan 12 kişi ile şoför, aracın ön camı kırılarak dışarı çıkarılabildi. Yaralılar, olay yerine gelen 112 ambulansları ile Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi ile özel hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberdar.com

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Anadolu Ateşi Moskova'da yandı 00:30

    Anadolu Ateşi Moskova'da yandı Anadolu Ateşi Dans Topluluğu, Rusya'nın başkenti Moskova'da sanatseverlerle buluştu.

    F5HABER » 30.05.2015 00:30
  • Göl cambazları! 23:55

    Göl cambazları! Burma'da Inle Gölü'nde balıkçılık yapan balıkçıların dengesi görenleri şaşkına çeviriyor.

    F5HABER » 29.05.2015 23:55
  • THY'den 3 yeni hat 20:17

    THY'den 3 yeni hat -Türk Hava Yolları (THY), Tacikistan'ın Khujand, Mauritius'un Port Louis ve Madagaskar'ın Antananarivo şehirleri olmak üzere 3 yeni hat açılışı gerçekleştirecek.

    F5HABER » 29.05.2015 20:17
  • İstanbullular DİKKAT!.. Yarın bu yollar kapalı! 19:22

    İstanbullular DİKKAT!.. Yarın bu yollar kapalı! İstanbul Emniyet Müdürlüğü, yarın Kazlıçeşme Meydanı'nda yapılacak HDP mitingi ile Yenikapı Miting Alanı'ndaki Fetih Şöleni nedeniyle trafiğe kapatılacak yolları açıkladı

    HABERTÜRK » 29.05.2015 19:22 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'da silahlı banka soygunu: 1 yaralı 16:26

    İstanbul'da silahlı banka soygunu: 1 yaralı Kaynarca'da silahlı iki kişi bir banka şubesini soydu. Soyguncular bir kişiyi yaralayıp, kaçtı.

    AJANSHABER » 29.05.2015 16:26 F5Haber'de Oku
  • Uzayın eşiğinde selfie! 16:23

    Uzayın eşiğinde selfie! HABERTURK.COM

    HABERTÜRK » 29.05.2015 16:23 F5Haber'de Oku
  • İranlı kadın yönetmenlerden aile vurgusu 15:20

    İranlı kadın yönetmenlerden "aile" vurgusu İranlı kadın yönetmenler Puran Derakşandeh ve Insiye Şah Hüseyni, ailenin toplumdaki yerini yüceltmek için Uluslararası Aile Film Festivali gibi organizasyonlara önem verilmesi gerektiğini vurguladı.

    F5HABER » 29.05.2015 15:20
  • İstanbul'un sırları! 15:20

    İstanbul'un sırları! İstanbul Boğazı'nın 700 bin insanın beden gücüyle açıldığına ya da Galata'dan uçan ilk Türk'ün Hezarfen Çelebi olmadığına dair efsanelerden haberiniz var mı?

    HABERTÜRK » 29.05.2015 15:20 F5Haber'de Oku
  • Oteller yetmeyince evler pansiyona dönüşmeye başladı 14:44

    Oteller yetmeyince evler pansiyona dönüşmeye başladı İzmir'de, genellikle Suriyeli ve diğer ülkelerden gelen göçmenlerin yaşadığı Basmane bölgesinde oteller yetersiz kalınca, evler pansiyona dönüştürülmeye başlandı. Otel ve pansiyonlarda yer bulamayan...

    AJANSHABER » 29.05.2015 14:44 F5Haber'de Oku
  • O para 139 yıl sonra ortaya çıktı 13:24

    O para 139 yıl sonra ortaya çıktı Para koleksiyoncularının yüzyılı aşkın süredir var olup olmadığını tartıştığı 1876 tarihli resimli filigran kullanılan Osmanlı Kaimesi, tesadüf eseri bulundu.

    F5HABER » 29.05.2015 13:24