» » HABER8 »

Burada ev fiyatları uçtu!

İstanbul Avrupa Yakası'nın Bağcılar - Başakşehir - Olimpiyatköy metro hattı, bölgedeki emlak fiyatlarını hareketlendirdi. Küçükçekmece'de satılık daire fiyatları yüzde 38, Bağcılar'da ise kiralık daire fiyatları yüzde 23 arttı.

Burada ev fiyatları uçtu!

Sahibinden.com açıklamasında yer alan verilere göre, satılık daire fiyatlarında en yüksek artış Küçükçekmece'de gerçekleşti. İlçede 2012'de 185 bin lira olan ortalama satılık daire fiyatı, 2013'te yüzde 38 artarak 255 bin liraya ulaşırken, Küçükçekmece'yi yüzde 19'luk artışla Bağcılar takip etti.

Kiralık daire sayısının 2012 yılına oranla yüzde 60 gibi büyük bir artış gösterdiği Bağcılar'da kiralık emlak fiyatı yüzde 23 yükselerek ortalama 800 lira oldu. Kiralık daire fiyatlarında yüzde 22'lik bir artış gözlenen Küçükçekmece ise ortalama 1000 lirayı bulan kira bedeliyle metro güzergahının en pahalı ilçesi oldu.

Kiralık daire sayısında yüzde 47'lik artış gözlenen bir diğer semt Esenler'de kiralık daire fiyatları yüzde 14 yükselirken, metro güzergahının bir diğer semti Başakşehir'de ise kiralar yüzde 6 oranında arttı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber8.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Eşiyle cinsel sorunları olan 'Aldatırım' diyor! 03:53

    Eşiyle cinsel sorunları olan 'Aldatırım' diyor! Beraberlikte çoğu çiftin ayıp saydığı ve isteseler de birbirlerinden çekindikleri için dile getiremedikleri cinsel fanteziler ilişkileri daha mutlu hale dönüştürebiliyor. Uzmanlar, "Kendisinden ve iç...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:53 F5Haber'de Oku
  • Dolmabahçe mutabakatı HDP bildirgesinde 03:42

    Dolmabahçe mutabakatı HDP bildirgesinde Birçok akademisyenin katkısı ile oluşturulan bildirgede, zorunlu askerliğin kaldırılmasından HES'lerin kapatılmasına kadar çeşitli alanlarda vaatler yer alıyor

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:42 F5Haber'de Oku
  • MHP'nin seçim beyannamesi netleşiyor! 03:22

    MHP'nin seçim beyannamesi netleşiyor! MHP'nin beyannamesinde, AK Parti'ye oy veren geniş kesimlerin, "İktidar değişirse sosyal yardımlar kesilir mi?" yönündeki kaygıları gideriliyor

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:22 F5Haber'de Oku
  • HDP'ye çözüm mesajı 03:07

    HDP'ye çözüm mesajı Avrupa'dan HDP'ye mesaj veren Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş "Barışa yaklaştıkça elinde silah olanların gücü azalır, sözü olanların gücü artar. HDP'nin sözünü tutup; silahla, bombayla, terörle arasına...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:07 F5Haber'de Oku
  • Diyarbakır'dan Princeton'a! 02:44

    Diyarbakır'dan Princeton'a! İşte ilkokul 3'te Diyarbakır'dan İstanbul'a ailesiyle birlikte göç ettiğinde iki basamaklı sayıları toplayamayan Ekrem'ın başarısının sırrı...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 02:44 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'da güvenlikli sitede akıl almaz kaza 02:23

    İstanbul'da güvenlikli sitede akıl almaz kaza İstanbul'da güvenlikli bir sitede 6 ve 7 yaşında iki çocuk karton kolinin içine girip yuvarlanmaya başladı. Tam bu sırada güvenlik görevlisine rağmen siteye kontrolsüz giren bir kamyonet kolinin...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 02:23 F5Haber'de Oku
  • Pulitzer Ödülleri sahiplerini buldu 02:16

    Pulitzer Ödülleri sahiplerini buldu ABD'de Columbia Üniversitesi tarafından verilen Pulitzer Ödülleri sahiplerini buldu.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 02:16 F5Haber'de Oku
  • Tüm zamanların en pahalı Louis Vuitton'ları 02:02

    Tüm zamanların en pahalı Louis Vuitton'ları Lois Vuitton markasını modayı az çok takip eden herkes bilir. Yıllar boyu zirvede kalabilmeyi başaran marka, ilginç tasarımları kadar oldukça pahalı olan fiyat etiketleriyle de dikkat çekiyor.

    YEDİ RENK HABER » 21.04.2015 02:02 F5Haber'de Oku
  • Başbakan Davutoğlu'ndan 1915 mesajı 01:54

    Başbakan Davutoğlu'ndan 1915 mesajı Başbakan Davutoğlu, 1915 yılındaki tehcir sırasında hayatını kaybeden Osmanlı Ermenilerini saygıyla andığını, çocuklarının ve torunlarının acılarını paylaştığını ifade etti.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 01:54 F5Haber'de Oku
  • 6 kişilik aileye DAEŞ gözaltısı 01:50

    6 kişilik aileye DAEŞ gözaltısı Terör örgütü DAEŞ'e katılmak üzere İngiltere'den Türkiye'ye gelen 4 çocuklu aile Ostim yakınlarında gözaltına alındı.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 01:50 F5Haber'de Oku