» » HABER7 »

Bursalı işadamı Seskır vefat etti

Seskır Otomotiv A.Ş. ile MYS Otomotiv Limited Şirketi'nin Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Şükrü Seskır, hayatını kaybetti.

Bursalı işadamı Seskır vefat etti

Romanya Bursa Fahri Konsolosu ve Seskır Otomotiv A.Ş. ile MYS Otomotiv Limited Şirketi'nin Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Şükrü Seskır, yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayıp, 5 aydır detavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. 1996-98 döneminde Bursaspor Yönetim Kurulu Üyeliği de yapan 61yaşındaki Seskır, evli ve 2 çocuk babasıydı. Seskır'ın cenazesi yarın Hamitler Yeni Cami'de kılınacak olan cenaze namazının ardından toprağa verilecek.

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber7.com

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • 'Annelik kitaptan öğrenilmez' 17:23

    'Annelik kitaptan öğrenilmez' Hindistan'ın menekşe gözlü güzeli Aishwarya Rai de Cannes Film Festivali'ndeydi. 3 yaşında bir kızı olan Rai ile anneliği ve filmlerini konuştuk

    HABERTÜRK » 23.05.2015 17:23 F5Haber'de Oku
  • Bodrum'da 83 kaçak yakalandı 17:02

    Bodrum'da 83 kaçak yakalandı - Bodrum'da düzenlenen iki ayrı operasyonla, yasa dışı yollardan Yunanistan'ın Kos Adası'na geçmeye çalışan 83 kaçak, iki ayrı operasyonla yakalandı.

    F5HABER » 23.05.2015 17:02
  • 'Halının keyfini çıkardım' 17:00

    'Halının keyfini çıkardım' 68. Cannes Film Festivali, bir haftadır pek çok yıldızı ağırlıyor. Fahriye Evcen ilk kez Cannes'da kırmızı halıda yürüyen L'Oreal Paris marka elçilerinden biriydi. Evcen'in kırmızı halı heyecanında...

    HABERTÜRK » 23.05.2015 17:00 F5Haber'de Oku
  • Bodrum'da kaçak operasyonu 16:57

    Bodrum'da kaçak operasyonu Bodrum'da düzenlenen iki ayrı operasyonla, yasa dışı yollardan Yunanistan'ın Kos Adası'na geçmeye çalışan 83 kaçak, iki ayrı operasyonla yakalandı.

    MEDYAHABER » 23.05.2015 16:57 F5Haber'de Oku
  • Bu hafta ne okusak? 16:31

    Bu hafta ne okusak? Bu haftanın kitaplarından biri çocuklara, biri karikatür heveslilerine, biri de yakın tarihi hatırlamak isteyenlere... Çok ilgi çekici bir gerçek hayattan hikâye toplama etkinliği de var.

    HABERTÜRK » 23.05.2015 16:31 F5Haber'de Oku
  • Paul Bocuse ile 20 yıl önce 16:00

    Paul Bocuse ile 20 yıl önce Aşçıların kariyerlerine altın harflerle nakşedecekleri Stockholm Paul Bocuse Seçmeleri'ndeyiz. Sırada, 90'ına basan büyük usta Paul Bocuse'ün Lyon'daki lokantası var. Ama öncesinde Bocuse ile...

    HABERTÜRK » 23.05.2015 16:00 F5Haber'de Oku
  • Genç kız 55 metre sürüklendi 15:43

    Genç kız 55 metre sürüklendi Ailesi ile birlikte sabah erken saatlerinde piknik yapmak için gittiği Çankırı Kalesi'ndeki 55 metrelik mağaraya düşen 15 yaşındaki Rabia Gayretli, itfaiye ekiplerinin 1.5 saat süren çalışması sonucu...

    AJANSHABER » 23.05.2015 15:43 F5Haber'de Oku
  • Mutlu bebek büyütmenin 11 altın kuralı! 15:39

    Mutlu bebek büyütmenin 11 altın kuralı! Mutlu bebek demek mutlu yarınlar demek hiç kuşkusuz. Karnını doyurmak, altını değiştirmek mühim elbette ama bebekleri huzurlu büyütmenin daha pek çok altın kuralı var. Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları...

    HABERTÜRK » 23.05.2015 15:39 F5Haber'de Oku
  • Baştan çıkmaya hazır mısınız? 15:21

    Baştan çıkmaya hazır mısınız? 360İstanbul'da bugün ve yarın 4. Uluslararası Burlesque Fest Şöleni var. Şölenin güzel ve kışkırtıcı dansçıları ile konuşup Burlesque'in sırlarını öğrendik

    HABERTÜRK » 23.05.2015 15:21 F5Haber'de Oku
  • Darpedilen öğretmen hayatını kaybetti 15:14

    Darpedilen öğretmen hayatını kaybetti Sopalı kavgada darbedilen otomobil sürücüsü yaralandı, hastaneye kaldırılan sınıf öğretmeni arkadaşı öldü.

    MEDYAHABER » 23.05.2015 15:14 F5Haber'de Oku