» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

'Kamu işyerleri için iş güvenliği uzmanı çalıştırma zorunluluğu 30 Haziran 2014 itibariyle başlıyor.

İş güvenliği uzmanı zorunluluğu 2014'te
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Ev alacaklar dikkat! 20:19

    Ev alacaklar dikkat! Türkiye genelinde konut fiyatları endeksi Mayıs sonu itibarıyla yıllık yüzde 19.08 artarken, en yüksek yıllık değişimin gerçekleştiği il olan İstanbul'daki artış ise yüzde 29.08'i buldu

    HABERTÜRK » 29.07.2015 20:19 F5Haber'de Oku
  • S&P Türkiye'yi uyardı! 19:27

    S&P Türkiye'yi uyardı! Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Standard & Poor's'un yayınladığı son raporunda Türkiye'deki kredi ve ekonomik büyümenin, zayıf tüketici güveni ile yavaşlayacağını belirtti

    HABERTÜRK » 29.07.2015 19:27 F5Haber'de Oku
  • Ekrem Demirtaş: İş dünyası barış ve huzur istiyor 19:07

    Ekrem Demirtaş: İş dünyası barış ve huzur istiyor iZMİR Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, son günlerde artan terör olaylarına dikkat çekerek, İzmir iş dünyasının erken seçim ya da koalisyon hükümet değil barış ve huzur...

    VATAN » 29.07.2015 19:07 F5Haber'de Oku
  • Bankalar soymaya devam ediyor 18:48

    Bankalar soymaya devam ediyor Bartın'da 85 yaşındaki Kore Gazisinin eşine bayram harçlığı olarak yatırılan 200 TL'nin 58 TL'si banka tarafından kesintiye uğradı.

    F5HABER » 29.07.2015 18:48
  • Miki Mouse'a şok suçlama! 17:49

    Miki Mouse'a şok suçlama! Disneyland Paris hakkında fiyatlandırma politikasındaki ayrımcılık nedeniyle soruşturma başlatıldı

    HABERTÜRK » 29.07.2015 17:49 F5Haber'de Oku
  • Talepleri karşılayamıyor! 17:41

    Talepleri karşılayamıyor! Sıcak havalar buza talebi artırdı, buz fabrikaları aralıksız üretim yapmaya başladı

    HABERTÜRK » 29.07.2015 17:41 F5Haber'de Oku
  • Buz fabrikaları yoğun talepleri karşılayamıyor! 17:32

    Buz fabrikaları yoğun talepleri karşılayamıyor! Artan sıcak havalar buza olan talebi artırdı, buz fabrikaları aralıksız üretim yapmaya başladı

    EMLAK EKİ » 29.07.2015 17:32 F5Haber'de Oku
  • Serbest piyasada altın fiyatları 17:16

    Serbest piyasada altın fiyatları Serbest piyasada 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 97,15 lira oldu.

    F5HABER » 29.07.2015 17:16
  • Rusya'dan Türk Akımı uyarısı!.. 17:15

    Rusya'dan Türk Akımı uyarısı!.. Rusya Enerji Bakanı Alexander Novak, ikili anlaşma en kısa sürede imzalanmadığı takdirde Türk Akımı boru hattının yapımının ertelenebileceği uyarısında bulundu.

    CNNTÜRK » 29.07.2015 17:15 F5Haber'de Oku
  • RBS, Citizens'tan çıkışa hazırlanıyor 17:04

    RBS, Citizens'tan çıkışa hazırlanıyor Royal Bank of Scotland, ABD'deki Citizens bankasındaki hisselerinin ilk etapta yaklaşık yüzde 16'lık kısmı için satış hazırlıkları yapıldığını, yıl sonuna kadar ise tüm hisselerinin satılmasının...