» » GAZETEPORT »

Kaka hangi ülkeye göz kırptı?

Bu sezon şu ana kadar Real Madrid'de fazla oynama şansı bulamayan Kaka, önümüzdeki senelerde MLS'te forma giymek istediğini belirtti.

Kaka hangi ülkeye göz kırptı?

Dün Brezilya'nın Kolombiya'yla oynadığı ve 1-1 berabere kaldığı hazırlık maçından sonra gazetecilere konuşan Kaka, New York Red Bulls'un kendisini istediğine dair haberlerle ilgili açıklamalar yaptı.

Şu anda böyle bir durumun gerçekleşmesinin pek mümkün olmadığını ama gelecekte sadece New York değil, ABD'deki herhangi bir takımda forma giyebileceğini söyleyen Kaka, seyircilerden çok etkilendiğini ve burada oynamanın ilginç bir deneyim olabileceğini belirtti.

MLS'te forma giyen birçok arkadaşı olduğunu ve ondan hem ülkeyle, hem de ligle ilgili çok iyi şeyler duyduğunu söyleyen Brezilyalı oyuncu, günün birinde burada oynamak istediğini belirterek sözlerini noktaladı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.gazeteport.com.tr

EN SON SPOR HABERLERİ

  • İnanılmaz bir kulüp 16:20

    "İnanılmaz bir kulüp" Medicana Sivasspor'da istifa eden Okan Buruk'un ardından göreve getirilen Mesut Bakkal takımının başında ilk antrenmanına çıktı

    HABERTÜRK » 08.02.2016 16:20 F5Haber'de Oku
  • Sivasspor'da bu sezon 3. hoca Mesut Bakkal 16:13

    Sivasspor'da bu sezon 3. hoca Mesut Bakkal Ligde 10 ekip sezona başladıkları teknik adamlarıyla devam ederken, Mesut Bakkal'la anlaşan Medicana Sivasspor'da üçüncü teknik direktör görev yapacak.

    MİLLİYET » 08.02.2016 16:13 F5Haber'de Oku
  • İnanmak başarmanın yarısı 16:10

    "İnanmak başarmanın yarısı" Türkiye Görme Engelliler Spor Federasyonu tarafından Alanya'da düzenlenen Türkiye Bireysel Yüzme Şampiyonası'na katılan Orduspor Kulübü sporcusu 16 yaşındaki Tuğçe Aktaş, 3 altın ve 1 gümüş...

    HABERTÜRK » 08.02.2016 16:10 F5Haber'de Oku
  • Sivasspor Mesut Bakkal ile anlaştı 16:08

    Sivasspor Mesut Bakkal ile anlaştı Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Medicana Sivasspor'da Okan Buruk'un istifasının ardından göreve getirilen Teknik Direktör Mesut Bakkal, takımın başında ilk antrenmanına çıktı.

    F5HABER » 08.02.2016 16:08
  • Göztepe taşınıyor! 16:00

    Göztepe taşınıyor! Göztepe Başkanı Mehmet Sepil, Gürsel Aksel Tesisleri'nin bulunduğu araziye inşa edilecek yeni stat için yıkım çalışmalarının başlamasıyla dışarıda kalan altyapı takımlarını Menderes'e götüreceklerini...

    HABERTÜRK » 08.02.2016 16:00 F5Haber'de Oku
  • Özür diliyorum 16:00

    "Özür diliyorum" 3 yıl önce amatör maçta yaşanan kavgada hakeme saldırdıkları gerekçesiyle 2 yıl 1 ay hapis cezası alan üç futbolcudan biri olan Suat Tektek, mahkeme kararına saygı duyduğunu belirterek, "Boldovin...

    HABERTÜRK » 08.02.2016 16:00 F5Haber'de Oku
  • Super Bowl nedir? 16:00

    Super Bowl nedir? Amerika'da her yıl düzenlenen ve Amerikan Futbol Ligi(NFL)'nin finali niteliğinde oynanan Super Bowl nedir?

    HABERTÜRK » 08.02.2016 16:00 F5Haber'de Oku
  • Kartal borsada da çoşuyor! 15:55

    Kartal borsada da çoşuyor! Borsa İstanbul'da işlem gören Beşiktaş Futbol Yatırımları AŞ hisselerinin fiyatı, futbol takımının Süper Lig'deki performansından bulduğu destekle yüzde 6 yükseldi.

    ŞAMPİY10 » 08.02.2016 15:55 F5Haber'de Oku
  • Kweuke'den kötü haber 15:54

    Kweuke'den kötü haber Çaykur Rizespor'un 2'nci yarının ilk maçında Gençlerbirliği'ne attığı golden sonra yaşanan sevinç gösterisi sırasında 2 hafta önce sakatlanan Leonard Kweuke'nin en az 3 hafta daha forma giyemeyeceği...