» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

CHP İstanbul Milletvekili Celal Dinçer açıköğretim sınav sistemi ile ilgili soru önergesi verdi.

Açıköğretim Bütünleme Sınavları Meclis'de
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Ehliyet almak artık daha da kolay 21:47

    Ehliyet almak artık daha da kolay Motorlu Taşıt Sürücü Adayları Teorik Sınavları (MTSAS), Ankara'dan sonra pilot il seçilen Eskişehir'de de artık elektronik ortamda yapılacak ve, ehliyet alacak vatandaşlara büyük kolaylık sağlayacak.

    MİSTİK ALEM » 03.08.2015 21:47 F5Haber'de Oku
  • Üniversitelere kayıtlar başladı 13:32

    Üniversitelere kayıtlar başladı ÖSYS sonuçlarına göre bir programa kayıt hakkı kazananlar, bugünden itibaren 7 Ağustos'a kadar üniversitelere kayıt yaptırabilecek.

    MİSTİK ALEM » 03.08.2015 13:32 F5Haber'de Oku
  • Üniversitelerde kayıt heyecanı başladı 12:55

    Üniversitelerde kayıt heyecanı başladı Üniversite sınavlardan başarı ile çıkan öğrenciler, kayıtların ilk gününde kazandıkları üniversitelere akın etti.

    F5HABER » 03.08.2015 12:55
  • Türkiye'nin ilk bilim adamı yetiştiren anaokulu kuruldu 13:26

    Türkiye'nin ilk "bilim adamı yetiştiren anaokulu" kuruldu Türkiye'de ilk defa uygulanan eğitim modeliyle anaokulu öğrencilerine bilimsel eğitim vermeye başlayan Kaşif Çocuk Akademisi geleceğin bilim adamlarını yetiştirecek. Üniversitelerde eğitim veren...

    F5HABER » 02.08.2015 13:26
  • Nabi Avcı: Dershaneye gitmeden de başarılı olabilirler 18:15

    Nabi Avcı: "Dershaneye gitmeden de başarılı olabilirler" Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, öğrencilerin dershaneye gitmeden de başarılı olabileceğine dikkat çekerek, "Dershaneler, biraz da reklam ve tanıtım imkânlarının devlet okullarına göre çok fazla olması...

    F5HABER » 01.08.2015 18:15
  • İllere göre yurt fiyatları 17:57

    İllere göre yurt fiyatları 2015 yılında öğrenime hizmet verecek yurtların fiyatları belli oldu. Öğrenci yurdu fiyatları listesine göre en pahalı yurtlar Ankara ve İstanbul'da bulunuyor..

    MİSTİK ALEM » 01.08.2015 17:57 F5Haber'de Oku
  • ÖSYM'den KPSS açıklaması 09:52

    ÖSYM'den KPSS açıklaması Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanlığınca, Kamu Personel Seçme Sınavı'na (KPSS) ilişkin kuruma başvuran adayların 400'ünün sınav sonuçlarının, sınavda kullandıkları kitapçıklarla...

    MİSTİK ALEM » 01.08.2015 09:52 F5Haber'de Oku
  • Dershanlerin kapatılması kararını doğru bulmuyorum 18:05

    "Dershanlerin kapatılması kararını doğru bulmuyorum" Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Anayasa Mahkemesi'nin (AYM) dershanelerin kapatılması kararıyla ilgili, "Ben de doğru bulmuyorum, mahkeme yanlış bir karar vermiştir" dedi.

    F5HABER » 31.07.2015 18:05
  • ÖSYM'den KPSS ile ilgili sorulara yanıt 18:20

    ÖSYM'den KPSS ile ilgili sorulara yanıt ÖSYM Başkanlığı, 29 Temmuz 2015 tarihinde sistem üzerinden intikal eden bilgi edinme ve BİMER başvurularının incelendiğini, netlerinin eksik olduğu yönünde iddiaları içeren başvurulara ön inceleme...

    F5HABER » 30.07.2015 18:20
  • Hayata hazırlayan program 14:48

    Hayata hazırlayan program İhlas Vakfı'nın geleneksel "Hayata Hazırlık Atölyesi Programı", Türkiye'nin çeşitli üniversitelerinden mezun olan gençlerin katılımıyla İhlas Vakfı merkezinde devam ediyor.

    F5HABER » 30.07.2015 14:48