Hande Erçel, kanserden kaybettiği annesinin yıldönümünde fotoğrafını paylaştı

2019 yılında kanser nedeniyle kaybettiği annesinin ölümüyle derinden sarsılan Hande Erçel, bu yılda annesinin yıl dönümünde duygusal bir paylaşım yaptı. Sosyal medya hesabından annesiyle fotoğrafını 'Çok özledim annecim' notuyla paylaştı.

Hande Erçel, kanserden kaybettiği annesinin yıldönümünde fotoğrafını paylaştı

Ünlü oyuncu Hande Erçel'in annesi Aylin Erçel 10 Ocak 2019'da kanser tedavisi gördüğü hastanede yaşamını yitirmişti. Ölüm haberiyle yıkılan oyuncu, annesinin ölüm yıl dönümünde duygusal bir paylaşım yaptı.

'BİR KELEBEK ÖPTÜ BOYNUMU'

26,2 milyon takipçisinin bulunduğu Instagram hesabından annesiyle bir fotoğrafını paylaşan Erçel, "Bir kelebek öptü boynumu. Çok özledim annecim" notunu ekledi.

Hande Erçel, kanserden kaybettiği annesinin yıldönümünde fotoğrafını paylaştı - Resim : 1

'ALLAH KİMSEYE YAŞATMASIN'

Sevilen oyuncu, annesini kaybettikten sonra yaptığı açıklamada "Konuşmayı tercih etmiyorum, elbette. Ama hiçbir şey söylememek de yok saymak gibi geliyor. Günlerim, içimdeki derin acıyı yaşayarak, bununla yaşamayı öğrenmeye çabalayarak geçiyor. Çalışarak hayata tutunuyorum. Ve tabii ki babam, ablam en büyük desteğim. Tarifsiz bir duygu, Allah kimseye yaşatmasın. Çok özlüyorum" ifadelerini kullanmıştı.

Hande Erçel
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası