Trabzonspor'un iki yıldızı ile yollar resmen ayrıldı! Fırtına'da bir dönem sona erdi
Trabzonspor'un 2021-2022 sezonunda Süper Lig'de şampiyon olan kadrosunda yer alan Anthony Nwakaeme ile Edin Visca’ya, Konyaspor maçı öncesinde teşekkür plaketi verildi.
Yayınlanma:
Trabzonspor, sezon sonunda sözleşmeleri sona erecek olan Edin Visca ile Anthony Nwakaeme'ye, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor ile oynanan karşılaşma öncesinde teşekkür plaketi takdim etti.
1
7
Maç öncesi saha kenarında gerçekleşen törende; Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Asbaşkan Zeyyat Kafkas ve Başkan Yardımcısı Nevzat Kaya tarafından futbolculara plaketleri takdim edildi.
2
7
DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Plaket töreninin ardından tribünleri selamlayan Visca ve Nwakaeme, taraftarların tezahüratlarına karşılık verdi.
3
7
Duygusal anlar yaşanırken, bordo-mavili taraftarlar iki futbolcuya sevgi gösterilerinde bulundu.
4
7
5
7
6
7
7
7