Luiz Gustavo'dan maç sonu flaş sözler!

Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Luiz Gustavo, Konyaspor'a 1-0 mağlup oldukları maçın ardından konuştu.

Luiz Gustavo'dan maç sonu flaş sözler!

Süper Lig'de Konyaspor'a 1-0 mağlup olan Fenerbahçe'de Luiz Gustavo, maç sonunda açıklamalar yaptı.

"UTANÇ VERİCİ, SAVAŞMALIYIZ"

Takım olarak sorumluluğu kabul etmeleri gerektiğini vurgulayan Gustavo, "Son röportajda da söyledim, bir teknik direktör gittiğinde bunda oyuncuların da büyük suçu vardır. Bugün de sahada bunu kanıtladık. Sorumluluğu kabul etmeliyiz, sahadaki görüntü utanç verici. En azından savaşmamız gerekiyor" dedi.

"HERKES RONALDINHO GİBİ..."

Luiz Gustavo sözlerini, "Görüyoruz ki işler iyi gidiyorken, sahada herkes Ronaldinho gibi oynuyor ama işler zor gidince, aynı isteği göremiyorum. Formasını giydiğimiz bu büyük tarihi olan kulübe saygı göstermemiz gerekiyor" ifadelerini kullandı.

Luiz Gustavo Konya Futbol
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası