Gençlerbirliği'ni elediler! Trabzonspor, Türkiye Kupası'nda finalde
Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği'ni 2-1 yenen Trabzonspor, finalde Konyaspor'un rakibi oldu.
Türkiye Kupası’nda yarı final maçlarının heyecanı yaşandı.
Metin Diyadin’in çalıştırdığı Gençlerbirliği ile Fatih Tekke yönetimindeki Trabzonspor, hakem Ali Yılmaz’ın düdük çaldığı müsabakada Ankara Eryaman Stadyumu’nda karşı karşıya geldi.
Trabzonspor, 1-0 geriye düştüğü maçta deplasmanda Gençlerbirliği'ni son dakikalarda bulduğu golle 2-1 mağlup ederek Türkiye Kupası'nda adını finale yazdırdı.
TRABZONSPOR, GERİDEN GELİP KAZANDI
İlk yarısı pozisyon bakımından kısır geçen maçta devre arasına 0-0'lık beraberlikle gidildi.
Gençlerbirliği'nin golünü, 62. dakikada Erk Arda Aslan kaydetti. 17 yaşındaki futbolcu, profesyonel kariyerindeki ilk golünü Trabzonspor'a atmış oldu.
Trabzonspor, 78. dakikada Arda Çağan Çelik'in kendi kalesine attığı golle 1-1'i buldu.
Dakikalar 90+2'yi gösterdiğinde ise Trabzonspor, Ernest Muçi'nin golüyle 2-1 öne geçti.
Kalan dakikalarda başka gol sesi çıkmazken karşılaşmadan 2-1 galip ayrılan Trabzonspor, kupada adını finale yazdırdı.
FİNALDE RAKİP KONYASPOR
Trabzonspor, finalde Konyaspor ile karşılaşacak.
Şampiyonunu belirleneceği maç, 22 Mayıs Cuma günü saat 20.45'te, Park Antalya Stadı'nda oynanacak.