Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı ziyaret etti

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı, AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş ile birlikte ziyaret etti.

Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı ziyaret etti

AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş ve Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a ziyarette bulundu.

Gerçekleşen görüşmeye ilişkin açıklamada bulunan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Aydın’a özel ilgisi ve desteklerinin önemine dikkat çekti.

"ŞEHRİMİZE YENİ ESERLER KAZANDIRMAK İÇİN VAR GÜCÜMÜZLE ÇALIŞIYORUZ"

Çerçioğlu, şehre yeni eserler kazandırmak için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti. Çerçioğlu açıklamasında şöyle dedi:

“"Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ı; Aydın Milletvekilimiz Seda Sarıbaş ile birlikte ziyaret ederek bir araya geldik. Cumhurbaşkanımızın Aydınımıza olan özel ilgisi ve destekleriyle, şehrimize yeni eserler kazandırmak için var gücümüzle çalışıyoruz"”

Aydın’a hizmet üretmeye devam edeceklerini vurgulayan Çerçioğlu, "Milletimize hizmet sorumluluğuyla; Aydınımız için eser üretmeye, şehrimize değer katacak çalışmaları kararlılıkla hayata geçirmeye devam edeceğiz" dedi.

Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası