Seda Sayan’ın Game of Thrones İsyanı! 'Öyle pıt diye ölünür mü canım?'
Seda Sayan, izlediği Game of Thrones sahnesi karşısında şaşkınlığını gizleyemedi. Hayranı olduğu karakterin beklenmedik vedasına tepki gösteren ünlü sanatçı, “Öyle pıt diye ölünür mü canım?” sözleriyle izleyicileri güldürdü. Seda Sayan’ın o anları sosyal medyada kısa sürede gündem olurken, paylaşım takipçilerinden yoğun ilgi gördü.
Magazin dünyasının yıllardır en çok konuşulan isimlerinden biri olan Seda Sayan, özel hayatı ve açıklamalarıyla sık sık gündeme geliyor.
Sosyal medyayı ve televizyon ekranlarını yakından takip eden ünlü sanatçı, bu kez tüm dünyada izlenme rekorları kıran Game of Thrones dizisine sardı.
Dizideki favori karakterinin gidişini bir türlü içine sindiremeyen ünlü sanatçı, ekran başındakileri kırıp geçiren o anları şu sözlerle anlattı:
'ÇOK YAKIŞIKLIYDI, KÖTÜ ÖLDÜ'
"Khalessi'nin kocası da güzeldi. Çok yakışıklıydı. Khaleesi'nin kocası çok kötü öldü. Yazık o. O ölüm yakışmadı. Bazı filmlerde ya da dizilerde Çağlar'a (eşi Çağlar Ökten) diyorum 'bu niye böyle öldü?' 'Nasıl ölsün?' diyor ama kötü öldü birden pıt diye.
Öyle de ölünür mü canım? Kötü öldü yani. Hani güzel adamdı ya. Güzel ölsün." Sayan'ın bu eğlenceli açıklaması kısa sürede sosyal medyada dillere düştü.