Alişan'dan Fenerbahçe isyanı: Vah benim Fenerbahçe'm vah!

Ünlü sanatçı Alişan geçtiğimiz günlerde Fenerbahçe yönetimini, "Beceremediniz, bırakın" sözleriyle eleştirmişti. Alişan bu sözlerin ardından, gönül verdiği takım olan Fenerbahçe yönetimini sert bir dille yeniden eleştirdi.

Alişan'dan Fenerbahçe isyanı: Vah benim Fenerbahçe'm vah!

Zaman zaman sosyal medya hesabından sert sözlerle Fenerbahçe yönetimine yüklenen Alişan'ın, son paylaşımında da hedefinde Fenerbahçe yönetimi vardı. "Teknik direktörsüz 3. haftamız diyen Alişan acaba sıradaki şanslı tazminatçı kim" şeklinde ifadeler kullandı.

"TEKNİL DİREKTÖRSÜZ 3. HAFTAMIZ BİTİYOR... MERAK İÇERİSİNDEYİM ACABA SIRADAKİ ŞANSLI TAZMİNATÇI KİM?"

Ünlü türkücü, şarkıcı ve sunucu Alişan, Fenerbahçe yönetimine yüklendi. Yönetimin hala bir teknik direktör bulamadığından yakınan Alişan, sosyal medya hesabında paylaşımında "Teknik Direktörsüz 3. haftamız bitiyor şükür. Merak içerisindeyim acaba sıradaki şanslı tazminatçı kim?" şeklinde ifadeler kullandı.

VAH BENİM FENERBAHÇE'M VAH..."

Alişan'ın paylaşımı şöyle; "Bugün ligin 2. Yarısı başlıyor..TD süz 3. Haftamız bitiyor şükür..Çok gizli olarak yürütülüyor çalışmalar herhalde,o kadar gizli ki bence yönetim bile bilmiyor kimin geleceğini!!! Vah benim Fenerbahçe’m vah..Merak içerisindeyim acaba sıradaki şanslı tazmınatçı kim?"

Alişan
Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası