Sivasspor'un pankartı gündem oldu! Sağlık Bakanı Memişoğlu'ndan açıklama

Sivasspor'un "Doğal olan normal doğum" pankartına bazı sosyal medya kullanıcıları tepki gösterdi. Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, konuyla ilgili açıklamada bulundu. Memişoğlu pankartın normal olduğunu söyleyip, "Futbol maçına sadece erkekler mi geliyor?" sorusunu sordu.

Sivasspor'un pankartı gündem oldu! Sağlık Bakanı Memişoğlu'ndan açıklama

Normal doğuma teşvik kampanyaları futbol sahalarına da yansıdı. Sivasspor, Fenerbahçe maçı öncesinde sahaya "Doğal olan normal doğum" yazılı bir pankartla çıktı. Söz konusu pankart sosyal medyada gündem oldu. Yapılan paylaşımlarda pankartın cinsiyetçi ve bilimsellikten uzak olduğu savunuldu. Konuyla ilgili Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu'ndan ilk açıklama geldi.

Bakan Memişoğlu, Çankaya Çayyolu Eğitim Aile Sağlığı Merkezi'nde düzenlenen aşı programı sonrası gazetecilerin sorularını cevapladı.

Sivassporlu futbolcuların Fenerbahçe maçı öncesi sahaya çıkarken taşıdıkları "Doğal olan normal doğum" pankartıyla ilgili gelen soruya Bakan Memişoğlu, "Normaldir. Futbol maçına sadece erkekler mi geliyor arkadaşlar?" cevabını verdi.

Sivasspor'un pankartı gündem oldu! Sağlık Bakanı Memişoğlu'ndan açıklama - Resim : 1

Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası