Anıtkabir, yılın ilk yarısında 2,5 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladı

Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ebedi istirahatgahı Anıtkabir, 2025'in ilk yarısında 2 milyon 594 bin 463 yerli ve yabancı ziyaretçiyi ağırladı. En yoğun ay, 19 Mayıs'ı da kapsayan mayıs oldu; 858 bin 864 kişi Anıtkabir’i ziyaret etti.

Anıtkabir, yılın ilk yarısında 2,5 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladı

Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ebedi istirahatgahı Anıtkabir, 2025 yılının ilk 6 ayında 2 milyon 594 bin 463 kişi tarafından ziyaret edildi.

2025'te ilginin yoğun olduğu Anıtkabir, ilk 6 aylık periyotta çok sayıda yerli ve yabancı ziyaretçiyi ağırladı.

YILIN İLK YARISINDA 2,5 MİLYON ZİYARETÇİ AĞIRLADI

Anıtkabir Komutanlığı'nın resmi internet sitesinde yer alan bilgilere göre, bu yıl ocak ayında 307 bin 830, şubatta 218 bin 495, martta 220 bin 139, nisanda 622 bin 306 kişi, mayısta 858 bin 864 ve haziranda 366 bin 829 kişi Anıtkabir'i ziyaret etti.

2025 yılının ilk 6 ayında toplam 2 milyon 594 bin 463 yerli ve yabancı ziyaretçiyi ağırlayan Anıtkabir, 2024'te 6 milyon 550 bin 480, 2023'te 6 milyon 30 bin 680, 2022'de ise 3 milyon 966 bin 286 kişi tarafından ziyaret edilmişti.

EN KALABALIK AY MAYIS OLDU

Anıtkabir, 2025'in ilk 6 aylık periyodunda en yoğun ziyaretçi sayısına mayıs ayında ulaştı.

19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'nı da içinde barındıran mayıs ayında 858 bin 864 yerli ve yabancı ziyaretçi Anıtkabir'de ağırlandı.

Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası