Bir gemide daha virüs alarmı: Bin 700'den fazla kişi karantinaya alındı!

Fransa’nın Bordeaux kentinde bir ölüm ve şüpheli gastroentrerit vakası nedeniyle bir yolcu gemisinde bin 700'den fazla kişi karantinaya alındı.

Bir gemide daha virüs alarmı: Bin 700'den fazla kişi karantinaya alındı!

Fransız yetkililer, norovirüs şüphesi nedeniyle Bordeaux Limanı’nda demirleyen bir kruvaziyer gemisindeki 1700’den fazla yolcu ve mürettebatı çarşamba günü gemide karantinaya aldı.

Yetkililer, Ambassador Cruise Line şirketine ait gemide bulunan 90 yaşındaki bir yolcunun hayatını kaybettiğini, yaklaşık 50 kişide ise norovirüs belirtileri görüldüğünü açıkladı.

1.233 yolcusunun büyük bölümünü İngiltere ve İrlanda vatandaşlarının oluşturduğu gemi, salı günü Fransa’nın batısındaki Bordeaux Limanı’na ulaşmıştı.

Anasayfa
Foto Galeri
Video Galeri
Son Dakika
Manşetler
Gazete Manşetleri
Kategoriler
Gündem
Ekonomi
Spor
Magazin
Siyaset
Teknoloji
Yaşam
Sağlık
Dünya
Medya
Kültür Sanat
Popüler
Advertorial
Otomobil
Otomotiv
Hayatın İçinden
Hava Durumu
Namaz Vakitleri
İmsakiye
Sayfalar
İletişim
Künye
Reklam
Kullanım Şartları
Gizlilik İlkeleri
Çerez Politikası