» » YEDİ RENK HABER »

Ajda Pekkan şövalye oluyor!

Fransız Hükümetinin Sanat ve Kültür dünyasının 'LEGION D'HONNEURE'ü sayılan 'Officier de l'Ordre des Arts et des Letters' nişanı süper star Ajda Pekkan'a verilecek.

Ajda Pekkan şövalye oluyor!

AJDA Pekkan şövalye oluyor!

Kariyerinin ilk yıllarında Paris'in ünlü konser salonu Olympia'da sahneye çıkan ilk Türk olan ve Fransızca bir albümü de bulunan Pekkan'a Fransa'da şövalyelik nişanı verilecek. 2009 yılında Fransız Kültür Merkezi'nde Fransa'nın Ankara Büyükelçisi Bernard Emie'nin de bulunduğu törende Enrico Macias'la birlikte Dario Moreno anısına verilen ödüle layık görülen Süperstar, o günden sonra Fransa tarafından takibe alınmıştı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.yedirenkhaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Türkiye’den Nepal’e yardım eli 15:56

    Türkiye’den Nepal’e yardım eli Başbakanlık AFAD, 7.9 büyüklüğünde depremle sarsılan Nepal'e yardım etmek için harekete geçti. Türk Kızılayı, ilk etapta afet bölgesine bin battaniye ve 320 gıda kolisinden oluşan yardım malzemesi...

    F5HABER » 26.04.2015 15:56
  • Kurtulmuş’tan CHP’ye: Bunu söylerseniz de... 15:53

    Kurtulmuş’tan CHP’ye: "Bunu söylerseniz de..." Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP'nin Gelirler İdaresi'nin özerkleştirilmesi söylemlerine ilişkin "Gelirler İdaresi'nin özerkleştirilmesi demek Düyun-i Umumiye'yi geri getirmek demektir. Bu...

    F5HABER » 26.04.2015 15:53
  • Cemil Çiçek taziye için Batman’da 15:47

    Cemil Çiçek taziye için Batman’da Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Cemil Çiçek, taziye ziyareti için Batman'a geldi.

    F5HABER » 26.04.2015 15:47
  • İttifakın beyannamesi açıklandı 15:46

    İttifakın beyannamesi açıklandı 7 Haziran Milletvekili Genel Seçimi öncesi ittifak yapacaklarını açıklayan Saadet Partisi ile Büyük Birlik Partisi (BBP) Ankara'da düzenlenen aday tanıtım toplantısında seçim beyannamesini açıkladı....

    F5HABER » 26.04.2015 15:46
  • İlk adımı Ermenistan atsın 15:46

    "İlk adımı Ermenistan atsın" Yazdığı son kitabı Nasıl bir Türkiye'nin imza gününde konuşan Genelkurmay Eski Başkanı Emekli Orgeneral İlker Başbuğ, sözde Ermeni soykırımı iddialarına ilişkin, ilk adımı Ermenistan'ın atması...

    F5HABER » 26.04.2015 15:46
  • Silahların gölgesinde seçim... 15:46

    "Silahların gölgesinde seçim..." Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, Ankara Haymana'da vatandaşlarla bir araya geldi. 7 Haziran mesajı verdi

    HABERTÜRK » 26.04.2015 15:46 F5Haber'de Oku
  • Sevgililerin anlamsız paniği 15:46

    Sevgililerin anlamsız paniği Alara Koçibey ayrılıp tekrar barıştığı sevgilisi Eren Morova ile görüntülendi

    HABERTÜRK » 26.04.2015 15:46 F5Haber'de Oku
  • Anne babanın en acı teşhisi 15:37

    Anne babanın en acı teşhisi Suriye'deki iç savaştan kaçarak Adana'ya gelen bir ailenin 10 yaşındaki oğlu, serinlemek için girdiği sulama kanalında kayboldu. Anne ve babası çocuklarını kanal kenarındaki bıraktığı kıyafetlerinden...

    MİLLİYET » 26.04.2015 15:37 F5Haber'de Oku
  • Oktay Sinanoğlu son yolculuğuna uğurlandı 15:36

    Oktay Sinanoğlu son yolculuğuna uğurlandı Tedavi gördüğü ABD'de vefat eden Prof. Dr. Oktay Sinanoğlu'nun cenazesi toprağa verildi.

    F5HABER » 26.04.2015 15:36
  • Kılıçdaroğlu: Projelerimiz uçuk kaçık değil 15:35

    Kılıçdaroğlu: "Projelerimiz uçuk kaçık değil" CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yurt genelinde seçim startını, Edirne'de gerçekleştirdiği mitingle başlattı.

    F5HABER » 26.04.2015 15:35