» » YAZETE »

TOKİ Trabzon'da Konutları Teslim Ediyor!

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı tarafından ev sahibi olamayan yoksul vatandaşlar için Trabzon'da yaptırılan 396 konut, hak sahiplerine teslim ediliyor.

TOKİ Trabzon'da Konutları Teslim Ediyor!

http://www.emlakguncel.com/haber/toki-trabzonda-konutlari-teslim-ediyor

Haberin Alındığı Kaynak»www.yazete.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Önce boğazını kesti, sonra atladı ! 18:55

    Önce boğazını kesti, sonra atladı ! Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde bir kişi, boğazını kesip 2. kattan atlayarak intihar etti.

    F5HABER » 28.04.2015 18:55
  • PKK'lılar, araç gasp etti, 16 yaşındaki kızı kaçırdı 18:54

    PKK'lılar, araç gasp etti, 16 yaşındaki kızı kaçırdı Muş'un Bulanık ilçesinde, Vangölü Elektrik Dağtım Anonim Şirketi'ne (VEDAŞ) ait aracı gasp edeh silahlı 2 PKK'lı teröristin, 16 yaşındaki bir kızı kaçırdığı açıklandı.

    CNNTÜRK » 28.04.2015 18:54 F5Haber'de Oku
  • Çözüm sürecini bozanı kimse affetmez 18:53

    "Çözüm sürecini bozanı kimse affetmez" AK Parti İstanbul 3. Bölge Milletvekili Adayı Mehmet Metiner, "HDP'nin baraj altında kalması çözüm sürecini hiçbir şekilde etkilemez" dedi.

    F5HABER » 28.04.2015 18:53
  • Yüksekova'da cenaze sonrası olaylar çıktı 18:50

    Yüksekova'da cenaze sonrası olaylar çıktı Suriye'nin Kobani kentinde 26 Ekim 2014'te, PKK'nın bu ülkedeki kolu olan YPG saflarında IŞİD militanlarıyla girdiği çatışmada ölen 'Sımko Çarçela' kod adlı Serbest Kartal'ın cenazesi, Yüksekova'nın...

    CNNTÜRK » 28.04.2015 18:50 F5Haber'de Oku
  • Ceyda Düvenci 1 Mayıs'la ilgili paylaşım yapınca tepki aldı 18:48

    Ceyda Düvenci 1 Mayıs'la ilgili paylaşım yapınca tepki aldı Ünlü oyuncu, rol aldığı 'Maral' dizisinin 1 Mayıs'ta tatil olduğunu duyurunca, "1 Mayıs kısıtlı paralarla yaşayan işçilerin bayramı, bize bırakın!" tepkisi aldı.

    MEDYAHABER » 28.04.2015 18:48 F5Haber'de Oku
  • Cani kocaya 22 yıl 3 ay 18:44

    Cani kocaya 22 yıl 3 ay Sorunlar yaşadığı eşini evde yalnız kaldıklarında yüzüne sprey sıkıp yerlerde sürüklediği, kelepçeleyip copla dövdüğü, elektro-şok verdiği, jiletle vücudunu kazıyıp saçlarını kestiği ve yaptığı tüm...

    MİLLİYET » 28.04.2015 18:44 F5Haber'de Oku
  • Lise öğrencisi silahla vurulmuş olarak bulundu 18:41

    Lise öğrencisi silahla vurulmuş olarak bulundu Balıkesir'in Bandırma ilçesinde, bir lise öğrencisi, silahla vurulmuş halde bulundu.

    F5HABER » 28.04.2015 18:41
  • Bu araçtan burnu bile kanamadan çıktı 18:41

    Bu araçtan burnu bile kanamadan çıktı Malatya'da takla atarak ters dönen araçta bulunan sürücü kazayı burnu bile kanamadan atlattı.

    F5HABER » 28.04.2015 18:41
  • Ter kokulu atletle gömülmedi! 18:40

    Ter kokulu atletle gömülmedi! Rize'de eşinin eski patronunu öldürdükten sonra intihar eden kişi, Bursa'da toprağa verildi. Bıraktığı mektupta oğlunun ter kokulu atletiyle gömülmeyi vasiyet eden şahsın isteği, dini kurallara uygun...