» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Canlı yayında cinayet itirafı edildi seyirciler dondu kaldı.

Müge Anlı'da şoke eden bir itiraf daha!
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Dükkanın önüne koyduğu sebil vatandaşları rahatlatıyor 14:51

    Dükkanın önüne koyduğu sebil vatandaşları rahatlatıyor Bilecik'te sıcaklıklar 33 dereceyi bulduğu bu günlerde duyarlı bir esnaf dükkanının önüne koyduğu sebil ile vatandaşları serin suyla bir nebze olsun ferahlatıyor.

    HABERTÜRK » 30.07.2015 14:51 F5Haber'de Oku
  • 'Darbe' 7 Şubat MİT krizini beyaz perdeye taşıyor 14:43

    'Darbe' 7 Şubat MİT krizini beyaz perdeye taşıyor MİT Müsteşarı Hakan Fidan'ın 7 Şubat 2012'de ifadeye çağrılmasıyla başlayan, MİT krizini beyaz perdeye taşıyan "Darbe", yarın izleyiciyle buluşuyor.

    F5HABER » 30.07.2015 14:43
  • 'Ömrümü sinemaya verdim' 14:33

    'Ömrümü sinemaya verdim' Ünlü ve başarılı senarist, yönetmen Safa Önal, Türkiye'yi bir ağaca benzeterek, "Türkiye ağacının dalları, yaprakları ne tarafa gidiyorsa, ne haldeyse, sinema da onun dışında düşünülemez" dedi.

    F5HABER » 30.07.2015 14:33
  • Kurtuluş Savaşı'nın izini taşıyan 'Kama'ya özel koruma 13:43

    Kurtuluş Savaşı'nın izini taşıyan 'Kama'ya özel koruma Konya'da yaşayan 81 yaşındaki Nureddin Boyacılar'ın babasının 1. Dünya Savaşı ve İstiklal Harbi'nde kullandığı kama, Yazma Eserler Müdürlüğünde özenle korunuyor.

    F5HABER » 30.07.2015 13:43
  • Uçakta tacize ceza yok! 13:06

    Uçakta tacize ceza yok! 11 Şubat'ta Veda M. adlı kadın, Almanya'dan Adana'ya gelen yolcu uçağında yanında oturan erkek çocuğu A.J.'yi (17) dudaklarından öptü. Çocuğun itirazı üzerine hakaret etti ve Tokat attı.

    F5HABER » 30.07.2015 13:06
  • 'Karını kullandım' deyince öldürmüş 12:57

    'Karını kullandım' deyince öldürmüş ANTALYA'da 1500 TL alacaklı olduğunu iddia ettiği eski patronu Selim Erdemir'i pompalı tüfekle öldüren Ertan Cincir, "İmam nikahlı karımı kullandığını söyleyince rasgele ateş ettim" dedi.

    YEDİ RENK HABER » 30.07.2015 12:57 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'nin konuştuğu Suriyeli Ahmed'in rüyası bitti 12:57

    Türkiye'nin konuştuğu Suriyeli Ahmed'in rüyası bitti İZMİR'de, mendil satmak istediği bir lokantadaki görevliler tarafından dövüldüğü haberleriyle gündeme gelen Suriyeli Ahmed, bir otelde üç gün misafir edildikten sonra, yeniden zor yaşamına geri döndü.

    YEDİ RENK HABER » 30.07.2015 12:57 F5Haber'de Oku
  • 'Bozkırın Tezenesi'ni oniks taşında yaşatıyorlar 12:51

    'Bozkırın Tezenesi'ni oniks taşında yaşatıyorlar Kırşehir'de oniks taşı işlemeciliği yapan iki kardeşin, halk ozanı Neşet Ertaş'ın saz ve sözlerini yansıttıkları eserler, ülkenin çeşitli yerlerinden yoğun talep görüyor.

    F5HABER » 30.07.2015 12:51
  • Bu hafta 5 film vizyona girecek 11:50

    Bu hafta 5 film vizyona girecek Türkiye'deki sinemalarda bu hafta 1'i yerli 5 film vizyona girecek.

    F5HABER » 30.07.2015 11:50
  • Onu burcuna göre tanıyın! 11:06

    Onu burcuna göre tanıyın! Erkeğinizi burcuna göre tanıyın