» » YAZETE »

İşte kademe kademe öğretmen maaşları!

2013 Ocak ayında öğretmen maaşlarına da zam geldi. İşte kademe kademe öğretmenlerin alacakları maaşlar...

İşte kademe kademe öğretmen maaşları!

http://www.paralimani.com/iste-kademe-kademe-ogretmen-maaslari-fotogaleri-22642/

Haberin Alındığı Kaynak»www.yazete.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Avrupa'dan gümrük birliği oyunu! 02:11

    Avrupa'dan gümrük birliği oyunu! Avrupa'dan ithal edilen 900 milyon dolarlık konfeksiyonun büyük oranda Çin malı olduğu tespit edildi. Uzakdoğu menşeli ürünlerin daha fazla vergisi olduğu için bu ürünlerin hülle yoluyla Avrupa'da...

    VATAN » 28.05.2015 02:11 F5Haber'de Oku
  • Babacan Yunanistan'ın durumuna düşebiliriz 22:21

    Babacan "Yunanistan'ın durumuna düşebiliriz" Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, İzmirli işadamlarına konuştu, 'siyasi istikrar' ve 'güven' vurgusu yaptı.

    AJANSHABER » 27.05.2015 22:21 F5Haber'de Oku
  • Babacan: Türkiyeyi Yunanistan'ın durumuna düşürecek vaatler 20:55

    Babacan: Türkiyeyi Yunanistan'ın durumuna düşürecek vaatler Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, İzmirli işadamlarına konuştu, 'siyasi istikrar' ve 'güven' vurgusu yaptı. Babacan, seçim öncesi muhalefet partilerinin emekli maaşları ve asgari ücret vaatlerinin...

    HABERTÜRK » 27.05.2015 20:55 F5Haber'de Oku
  • Eylem yapan işçilerden açıklama geldi 20:43

    Eylem yapan işçilerden açıklama geldi Kocaeli'deki Ford Otosan fabrikasında iş bırakma eylemi yapan işçilerin sözcüsü Hakan Cömert, "Barışçıl diyalog yollarımız kapanmış değildir. Çalışma barışını zedeleyen davranışlar içinde asla...

    HABERTÜRK » 27.05.2015 20:43 F5Haber'de Oku
  • Yapı sektöründe nitelikli işgücü zirvesi 19:22

    Yapı sektöründe nitelikli işgücü zirvesi Tesisat İnşaat Malzemecileri Derneği (TİMDER), yapı malzemeleri sektörüne nitelikli işgücü kazandırmak amacıyla, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu ile birlikte 2014 yılından...

    VATAN » 27.05.2015 19:22 F5Haber'de Oku
  • Asker kaçakları oy kullanabilecek 19:03

    Asker kaçakları oy kullanabilecek Milli Savunma Bakanlığı Genel Sekreterliğinden, yoklama kaçağı veya bakaya olarak aranan yükümlülerin, genel seçimlerde oy kullanmalarına engel bir durumun söz konusu olmadığı bildirildi.

    AJANSHABER » 27.05.2015 19:03 F5Haber'de Oku
  • Uçak biletlerine 'şeffaflık' ayarı 18:38

    Uçak biletlerine 'şeffaflık' ayarı Havayolu işletmeleri, bilet ücretlerini tüm zorunlu ücretleri de kapsayarak, "her şey dahil bilet ücreti" şeklinde açık olarak belirtecek.

    AJANSHABER » 27.05.2015 18:38 F5Haber'de Oku
  • Ehliyet alacaklara müjde! 18:31

    Ehliyet alacaklara müjde! Sürücü kurslarından alınan sürücü sertifikalarının sürücü belgesine dönüştürülmesi için tanınan 2 yıllık süre, 29 Mayıs'ta sona eriyor.

    F5HABER » 27.05.2015 18:31
  • Uçak bileti alacaklar dikkat! 18:27

    Uçak bileti alacaklar dikkat! Havayolu işletmeleri, bilet ücretlerini tüm zorunlu ücretleri de kapsayarak, "her şey dahil bilet ücreti" şeklinde açık olarak belirtecek

    HABERTÜRK » 27.05.2015 18:27 F5Haber'de Oku
  • Günü yükselişle tamamladı 18:14

    Günü yükselişle tamamladı Borsa günü yüzde yüzde 0,77 yükselişle tamamladı.

    F5HABER » 27.05.2015 18:14