HABERLER»EKONOMİ»YAZETE»11 Ocak 2013 Cuma, 01:09

İşte kademe kademe öğretmen maaşları!

2013 Ocak ayında öğretmen maaşlarına da zam geldi. İşte kademe kademe öğretmenlerin alacakları maaşlar...

İşte kademe kademe öğretmen maaşları!

http://www.paralimani.com/iste-kademe-kademe-ogretmen-maaslari-fotogaleri-22642/

Haberin Alındığı Kaynak»www.yazete.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Yılda 30 gün prim yetecek! 04:17

    Yılda 30 gün prim yetecek! Ev hizmetlerinde 10 gün ve daha fazla süreyle çalışan gündelikçiler için hastaneye gittiği tarihten önceki son 1 yıl içinde 30 gün prim ödenmiş olması, sağlık hizmeti alması için yeterli olacak

    HABERTÜRK » 02.04.2015 04:17 F5Haber'de Oku
  • 15 saniyede sistem çöktü! 04:07

    15 saniyede sistem çöktü! Elektrik sistemini takip eden veri cihazının saniye saniye ürettiği grafiğe göre 10.32'de bir santral devreden çıktı. 10.36'nın 2. saniyesinde ilk darbe geldi. 11. saniyede voltaj ve frekansta yüzde...

    HABERTÜRK » 02.04.2015 04:07 F5Haber'de Oku
  • Uluslararası Elin oğlu yapıyor fuarı 01:10

    Uluslararası "Elin oğlu yapıyor" fuarı Otomotiv sektörünün en büyük etkinliklerinden biri olarak kabul edilen Uluslararası New York Otomobil Fuarı kapılarını 115'inci kez açtı

    HABERTÜRK » 02.04.2015 01:10 F5Haber'de Oku
  • Çukurova'dan Turkcell'de tahkim atağı 18:30

    Çukurova'dan Turkcell'de tahkim atağı Çukurova Grubu, Rus Alfa'nın Cukurova Telecoms Holdings'teki (CTH) hisselerini almak üzere Londra Uluslararası Tahkim Mahkemesinde yargılama süreci başlattı

    HABERTÜRK » 01.04.2015 18:30 F5Haber'de Oku
  • Turkcell'de flaş hamle! 18:19

    Turkcell'de flaş hamle! Çukurova Grubu, Alfa'nın Çukurova Telecoms Holding'deki (CTH) hisselerini almak için tahkim süreci başlattı.

    HABERİN ADRESİ » 01.04.2015 18:19 F5Haber'de Oku
  • Dolar ve euroda gün sonu 18:11

    Dolar ve euroda gün sonu Serbest piyasada saat 18.00'da dolar 2,5950, euro 2,7970 liradan satılıyor.

    F5HABER » 01.04.2015 18:11
  • Günü düşüşle tamamladı 18:01

    Günü düşüşle tamamladı Borsa günü yüzde 0,45 yükselişle tamamladı.

    F5HABER » 01.04.2015 18:01
  • Çeyrek altın 165 lira 17:44

    Çeyrek altın 165 lira Serbest piyasada 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 100,15 lira oldu.

    F5HABER » 01.04.2015 17:44
  • İşte piyasadaki en ucuz otomobiller 17:26

    İşte piyasadaki en ucuz otomobiller Yeni yılla birlikte birçok otomobil markası modellerin fiyatlarında günceleme yaptı. İşte "Keşke bir arabam olsa" diyenler için en ucuz otomobil fiyatları

    ÜLKE HABER » 01.04.2015 17:26 F5Haber'de Oku
  • Merkez Bankası olağan genel kurulu 9 Nisan'da 17:13

    Merkez Bankası olağan genel kurulu 9 Nisan'da Merkez Bankası (TCMB) 83. hesap dönemi olağan genel kurul toplantısının 9 Nisan günü yapılacağını açıkladı.

    CNNTÜRK » 01.04.2015 17:13 F5Haber'de Oku