HABERLER»SPOR»YAZETE»30 Eylül 2013 Pazartesi, 09:59

Ertem Şener, Rasim Ozan'ı yerin dibine soktu

Ertem Şener, Rasim Ozan Kütahyalı'ya kızdı. Beyaz Futbol programında Rasim Ozan ile Ertem Şener arasında gergin anlar yaşandı.

Ertem Şener, Rasim Ozan'ı yerin dibine soktu

http://www.f5haber.com/spor/ertem-sener-rasim-ozan-i-yerin-dibine-soktu-haberi-6265/

Haberin Alındığı Kaynak»www.yazete.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Bana pas vermiyorlar 04:25

    "Bana pas vermiyorlar" Oynadığı son 8 maçta sadece 2 penaltı golü atan Ba, Bilic'le ‘gol' zirvesi yaptı. Senegalli, "Kimseyi suçlamıyorum ama bana yeteri kadar top atılmadığı için gol atamıyorum. Bu sorun çözülürse eğer...

    HABERTÜRK » 30.03.2015 04:25 F5Haber'de Oku
  • Fernandao'ya çağrı 04:25

    Fernandao'ya çağrı Mahmut Uslu ile temasa geçen Bursasporlu Fernandao'nun menajerine, "Madem istiyorsunuz gelin görüşelim. Ancak Bursaspor maçı sonrasında masaya otururuz" yanıtı verildi

    HABERTÜRK » 30.03.2015 04:25 F5Haber'de Oku
  • Bilic'in Emre ve şampiyonluk sözleri 01:19

    Bilic'in Emre ve şampiyonluk sözleri Beşiktaş'ın Hırvat çalıştırıcısı Slaven Bilic, "Ligdeki duruma baktığımızda şampiyonluk yarışının çılgınca olacağı kesin." dedi.

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:19 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçe, Emenike'nin menajerini çağırdı iddiası 01:16

    Fenerbahçe, Emenike'nin menajerini çağırdı iddiası Mahmut Uslu, golcü futbolcunun menajeri ile bir araya gelecek. 12 milyon Euro'ya alınan Emmanuel Emenike 10 milyon Euro veren bir kulüp olursa sezon sonunda sarı lacivertli takımdan gönderilecek.

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:16 F5Haber'de Oku
  • Diego: Pes edip gitti dedirtmem 01:15

    Diego: Pes edip gitti dedirtmem Diego, "Forma için savaşacağım" dedi. "Sahada liderlik istiyorum. Sorumluluk alacağım" ifadesiyle, sezon sonu için Katar seçeneğinin zayıf olduğunu gösterdi

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:15 F5Haber'de Oku
  • Beşiktaş'ın Gökhan Töre gururu 01:13

    Beşiktaş'ın Gökhan Töre gururu Gökhan Töre'nin peşinde ünlü takımlar var. Yöneticiler "İyi ki bonservisini aldık, yoksa onu şimdi teklif edilen paralarla alamazdık" diyerek ne kadar doğru bir iş yaptıklarının altını çiziyor

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:13 F5Haber'de Oku
  • Hamza Hamzaoğlu'nun golcü takibi 01:12

    Hamza Hamzaoğlu'nun golcü takibi Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Balıkesirspor'da forma giyen Sercan Yıldırım'ı takibe aldı.

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:12 F5Haber'de Oku
  • Evertonlu yıldızın bonservisi dudak uçuklattı 01:11

    Evertonlu yıldızın bonservisi dudak uçuklattı İngiltere Premier Lig ekiplerinden Everton'un yıldız oyuncusu Ross Barkley için sıcak gelişme var.

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:11 F5Haber'de Oku
  • Kuzey İrlanda - Finlandiya: 2-1 01:11

    Kuzey İrlanda - Finlandiya: 2-1 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası Elemeleri F Grubu 5. hafta maçında Kuzey İrlanda sahasında Finlandiya'yı 2-1 yendi.

    MİLLİYET » 30.03.2015 01:11 F5Haber'de Oku
  • Trabzon'dan Beşiktaş ve G.Saray'a gözdağı! 01:10

    Trabzon'dan Beşiktaş ve G.Saray'a gözdağı! Nisan ayında şampiyonluk yarışındaki Galatasaray ve Beşiktaş'ı konuk edecek olan Trabzonspor'da Başkan Yardımcısı ve Basın Sözcüsü Yakup Aslan, ligde öncelikle deplasmanda oynayacakları Torku...