» » YAZETE »

Ertem Şener, Rasim Ozan'ı yerin dibine soktu

Ertem Şener, Rasim Ozan Kütahyalı'ya kızdı. Beyaz Futbol programında Rasim Ozan ile Ertem Şener arasında gergin anlar yaşandı.

Ertem Şener, Rasim Ozan'ı yerin dibine soktu

http://www.f5haber.com/spor/ertem-sener-rasim-ozan-i-yerin-dibine-soktu-haberi-6265/

Haberin Alındığı Kaynak»www.yazete.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • PSG rekora koşuyor! 01:15

    PSG rekora koşuyor! Fransa Birinci Futbol Ligi'nin 25. haftasında Marsilya'yı deplasmanda 2-1 mağlup eden Paris Saint-Germain (PSG), kendisine ait olan üst üste yenilmeme rekorunu 34 maça çıkardı

    HABERTÜRK » 08.02.2016 01:15 F5Haber'de Oku
  • Boyko geldi, Tolga coştu! 00:30

    Boyko geldi, Tolga coştu! Beşiktaş'ın deneyimli kalecisi Tolga Zengin, G.Antepspor maçında karşılaşmaya damgasını vurdu.

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 00:30 F5Haber'de Oku
  • Dev maç G.Saray'ın..! 00:25

    Dev maç G.Saray'ın..! Spor Toto Basketbol Ligi'nin 17. haftasında Galatasaray Odeabank, Micov'un skorer oyunuyla Anadolu Efes'i 85-78 yendi

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 00:25 F5Haber'de Oku
  • Şenol Güneş: Gidişine üzüldüm.. 00:20

    Şenol Güneş: Gidişine üzüldüm.. Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Gaziantepspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 00:20 F5Haber'de Oku
  • Muhammet Demirci'den olay hareket! 00:16

    Muhammet Demirci'den olay hareket! Türk futbolunun yıldızlarından biri olarak gösterilirken, büyük bir hayal kırıklığı yaşatan Muhammet Demirci bir kez daha gündemde...

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 00:16 F5Haber'de Oku
  • Ahmet Çakar'dan olay gönderme! 00:07

    Ahmet Çakar'dan olay gönderme! Beşiktaş'ın Gaziantepspor karşısında Gökhan Töre ile bulduğu ilk golde kaleci Alperen'in yaptığı hataya eski hakem ve futbol yorumcusu Ahmet Çakar'dan ilginç bir yorum geldi..

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 00:07 F5Haber'de Oku
  • Jaspers mutlu sona ulaştı 00:07

    Jaspers mutlu sona ulaştı Bursa'da düzenlenen 3 Bant Bilardo Dünya Kupası şampiyonu Hollandalı sporcu Dick Jaspers şampiyon oldu

    HABERTÜRK » 08.02.2016 00:07 F5Haber'de Oku
  • Rhodolfo sezonu kapadı! 00:05

    Rhodolfo sezonu kapadı! Beşiktaş'ta şok sakatlık!

    EMLAK DREAM » 08.02.2016 00:05 F5Haber'de Oku
  • Beşiktaş, Bayern ve Barça gibi 00:02