HABERLER»SPOR»YAZETE»2 Ekim 2013 Çarşamba, 18:44

Dünyanın 150 yıl sonraki hali

İnsanların yaşam ömrü tıp ve teknoloji geliştikçe her on yılda bir artmaya devam ediyor...

Dünyanın 150 yıl sonraki hali

http://www.yazete.com/foto-galeri/dunyanin-150-yil-sonraki-hali/19407/

Haberin Alındığı Kaynak»www.yazete.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • The Sun'dan van Persie bombası! 07:23

    The Sun'dan van Persie bombası! İngilizler'e göre Manchester Unitedlı yıldızı, vatandaşı Kuyt ikna edecek.

    ŞAMPİY10 » 30.03.2015 07:23 F5Haber'de Oku
  • Kartal'a Avrupa şampiyonu kaleci! 07:12

    Kartal'a Avrupa şampiyonu kaleci! Beşiktaş, Tolga Zengin ile Cenk Gönen'in yanına yabancı kaleci alıyor.

    ŞAMPİY10 » 30.03.2015 07:12 F5Haber'de Oku
  • Cenk Tosun'u yıkan ayrılık 07:02

    Cenk Tosun'u yıkan ayrılık Beşiktaşlı Cenk Tosun'un sakatlığı yüzünden formasından uzak kaldığı dönemde çok zor günler geçirdiği belirlendi.

    ŞAMPİY10 » 30.03.2015 07:02 F5Haber'de Oku
  • Mert'in peşini bırakmıyorlar! 06:40

    Mert'in peşini bırakmıyorlar! İngilizler'in dev kulübü Manchester United, sezon sonunda kontratı bitecek olan Mert Günok için harekete geçti.

    ŞAMPİY10 » 30.03.2015 06:40 F5Haber'de Oku
  • Bana pas vermiyorlar 04:25

    "Bana pas vermiyorlar" Oynadığı son 8 maçta sadece 2 penaltı golü atan Ba, Bilic'le ‘gol' zirvesi yaptı. Senegalli, "Kimseyi suçlamıyorum ama bana yeteri kadar top atılmadığı için gol atamıyorum. Bu sorun çözülürse eğer...

    HABERTÜRK » 30.03.2015 04:25 F5Haber'de Oku
  • Fernandao'ya çağrı 04:25

    Fernandao'ya çağrı Mahmut Uslu ile temasa geçen Bursasporlu Fernandao'nun menajerine, "Madem istiyorsunuz gelin görüşelim. Ancak Bursaspor maçı sonrasında masaya otururuz" yanıtı verildi

    HABERTÜRK » 30.03.2015 04:25 F5Haber'de Oku
  • Bilic'in Emre ve şampiyonluk sözleri 01:19

    Bilic'in Emre ve şampiyonluk sözleri Beşiktaş'ın Hırvat çalıştırıcısı Slaven Bilic, "Ligdeki duruma baktığımızda şampiyonluk yarışının çılgınca olacağı kesin." dedi.

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:19 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçe, Emenike'nin menajerini çağırdı iddiası 01:16

    Fenerbahçe, Emenike'nin menajerini çağırdı iddiası Mahmut Uslu, golcü futbolcunun menajeri ile bir araya gelecek. 12 milyon Euro'ya alınan Emmanuel Emenike 10 milyon Euro veren bir kulüp olursa sezon sonunda sarı lacivertli takımdan gönderilecek.

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 01:16 F5Haber'de Oku
  • Diego: Pes edip gitti dedirtmem 01:15