» » STAR »

Karadayı Dizisi 27. Bölüm Özeti

Karadayı 27. Bölümü ile 15 Nisan 2013 Pazartesi günü Atv ekranlarında kaldığı yerden sizlerle olacak.

Karadayı Dizisi 27. Bölüm Özeti

Atv ekranlarının popüler dizisi Karadayı 15 Nisan 2013 pazartesi akşamı 27. Bölüm ile izleyenleri ile buluşuyor.

Atv'de yayınlanan Karadayı dizisi heyecan dolu yeni bölümüyle ekranlara gelecek.

Karadayı 27. Bölüm Özeti

Mahir'in gizli görevde olmadığını öğrenen Mehmet Saim ve Turgut, Mahir'i öldürtmeye karar verir!

Mahir, Nihan'ın mektuplarını hiç ummadığı bir yerde bulur. Mahir mektupları Feride ile birlikte okur. Dava için aranan cevaplar mektupların içindedir. Nihan'ın yazdıkları Mahir'i sarsar. Bu şaşırtıcı anlara şahit olan Feride, Mahir'in sırlarını öğrenmek ister.

Necdet, Mahir'i öldürmek için peşine düşer. Mahir için geri sayım başlar. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır!

Haberin Alındığı Kaynak»haber.stargazete.com

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • İstanbul'da miting trafiği! 16:51

    İstanbul'da miting trafiği! Yenikapı'daki fetih şöleni ve Kazlıçeşme'deki HDP mitingi nedeniyle İstanbul'da trafik durma noktasına geldi

    HABERTÜRK » 30.05.2015 16:51 F5Haber'de Oku
  • Uçan arabaların geliş tarihini açıkladılar! 16:37

    Uçan arabaların geliş tarihini açıkladılar! Gelecek, insan aklı, bilim ve teknolojinin evrimine kafa yoran ünlü beyinler, insanlık için bir gelecek kronolojisi hazırladılar. İşte merak edilen bir çok sorunun gelecek bilimciler tarafından...

    HABERTÜRK » 30.05.2015 16:37 F5Haber'de Oku
  • 'Ben gerçekçi bir yalancıyım' 14:50

    'Ben gerçekçi bir yalancıyım' Nermin Yıldırım bizi unutmakla hatırlamak arasındaki gölgeli alanda dolaştırıyor. Alain de Botton başkalarının başına gelen talihsizliklerin bizi neden rahatlattığını, Ergun Kocabıyık doğanın şifreli...

    HABERTÜRK » 30.05.2015 14:50 F5Haber'de Oku
  • Betûl Mardin: 'Ben çok şanslı bir kadınım' 14:27

    Betûl Mardin: 'Ben çok şanslı bir kadınım' Halkla ilişkiler mesleğinin efsane ismi Betûl Mardin, bir süredir Alain de Botton'un yarattığı The School of Life'ın İstanbul şubesinde "İyi Yaşlanmak" seminerleri veriyor, yaşlanma kaygısıyla baş...

    HABERTÜRK » 30.05.2015 14:27 F5Haber'de Oku
  • Eşeğe yapılan eziyet yürekleri sızlattı 14:11

    Eşeğe yapılan eziyet yürekleri sızlattı Şanlıurfa'da amatör kamera tarafından kaydedilen görüntüler,hayvan severleri kızdıracak. Otomobilin arkasına iple bağlanan eşek, otomobili hareket ettirilerek koşturuluyor. Amatör bir kamera...

    ÜLKE HABER » 30.05.2015 14:11 F5Haber'de Oku
  • Görmez Berat Kandili'nde Batı Trakya'da 14:06

    Görmez Berat Kandili'nde Batı Trakya'da Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, 1 Haziran Pazartesi günü idrak edilecek Berat Kandili dolayısıyla Batı Trakya'ya gidecek.

    AJANSHABER » 30.05.2015 14:06 F5Haber'de Oku
  • 'Baz istasyonlarının uzakta olması tehlikeli' 14:04

    'Baz istasyonlarının uzakta olması tehlikeli' Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Tunaya Kalkan, baz istasyonlarının yakın ve uygun şiddette olması gerektiğini bildirdi.

    AJANSHABER » 30.05.2015 14:04 F5Haber'de Oku
  • 20 asırlık yakut yüzük göz kamaştırıyor 14:03

    20 asırlık yakut yüzük göz kamaştırıyor Malatya'nın Darende ilçesinde 1989 yılında gerçekleştirilen kazıda tümülüsteki kadın mezarından çıkarılan 20 asırlık yakut yüzük, ihtişamlı görüntüsüyle göz kamaştırıyor.

    F5HABER » 30.05.2015 14:03
  • Yaramazlığın olimpiyatı! 14:01

    Yaramazlığın olimpiyatı! Avusturya Salzburg'da geçen hafta, Redbull Paper Wings yani kâğıt uçak olimpiyatları düzenlendi. 80 ülkenin katıldığı olimpiyatta favori Türkiye idi. Biz kaybettik ama şanımız yürüdü!

    HABERTÜRK » 30.05.2015 14:01 F5Haber'de Oku
  • 'Papa'nın mönüsü' 13:53