HABERLER»SPOR»STAR»14 Nisan 2013 Pazar, 08:59

Karabük - Galatasaray maçıyla ilgili şok iddia!

Karabük-Galatasaray maçının hakemi Kamil Abitoğlu'nun, ev sahibi takımın oyuncusu Birol'a iki kez sarı kart gösterdiği dedikodusu sosyal medyada yayıldı, kural hatası bulunduğu iddiaları gündeme geldi.

Karabük - Galatasaray maçıyla ilgili şok iddia!

59. dakikada Melo'ya faul yapan Birol'a göstermek için kartını çıkaran Abitoğlu, bu sırada Melo ile Birol'un tartışması sırasında araya girdi. Bunun ardından kendi sahasına doğru yürüyen Birol'a sarı kartını gösteren maçın hakemi, oyunu devam ettirdi.

Hakem otoriteleri, kartını çıkaran hakemin, tartışmayı durdurmak için araya girdiğini, dolayısıyla bunun tek bir sarı kart olduğunu ifade ettiler. Otoriteler, bir hakemin, aynı pozisyon içinde iki sarı kart gösterme gibi bir yanlış yapmalarının mümkün olmadığını da dile getirdiler.

Haberin Alındığı Kaynak»haber.stargazete.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Çare Sivok 03:41

    Çare Sivok Beşiktaş'ta savunmada yaşanan sıkıntılar ‘unutulan bir ismi' öne çıkardı! Bilic, uzun süren sakatlık döneminin ardından hazır hale gelen Tomas Sivok'u Başakşehir maçının ilk 11'i için hazırlıyor

    HABERTÜRK » 02.04.2015 03:41 F5Haber'de Oku
  • Gel başkan ol... 03:41

    "Gel başkan ol..." Yazarımız Meriç Müldür, haziran ayındaki başkanlık seçimi öncesi kulislerin nabzını tuttu

    HABERTÜRK » 02.04.2015 03:41 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçeli futbolcular yorulmasın diye sıradışı çözüm 02:03

    Fenerbahçeli futbolcular yorulmasın diye sıradışı çözüm Fenerbahçeli oyuncular Alper ve Bekir Samandıra'dan Beylikdüzü'ne helikopterle gidecek.

    AJANSHABER » 02.04.2015 02:03 F5Haber'de Oku
  • Kayserispor'da maddi kriz patladı! 00:59

    Kayserispor'da maddi kriz patladı! Maddi sıkıntılar içerisinde olan Kayserispor'da ilginç gelişme yaşandı. Kulübün otobüsü ve araçları satıldı, bankadan kredi çekildi. Geçici sıkıntıyı çözen yönetim, bu kez primleri nasıl ödeyeceğini...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:59 F5Haber'de Oku
  • Banvit avantajı kaptı! 00:50

    Banvit avantajı kaptı! Basketboldaki temsilcimiz Banvit, ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında sahasında Rusya'nın Khimki takımını 83 - 82 yenerek rövanş maçı öncesi avantaj sağladı.

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:50 F5Haber'de Oku
  • 'Avantajlı bir skor değil' 00:44

    'Avantajlı bir skor değil' Banvit Basketbol Kulübü Başantrenörü Selçuk Ernak ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında 83-82 kazandıkları Khimki maçına ilişkin, "Moskova'ya avantajlı bir skor ile gitmiyoruz" dedi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:44 F5Haber'de Oku
  • Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 00:40

    Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 EUROCUP yarı final ilk maçında Bandırma'da Rusya'nın güçlü temsilcilerinden Khimki Moskova takımıyla karşılaşan Banvit, karşılaşmadan 83-82 galip ayrıldı. Banvit Khimki Moskova maçının detayları...

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:40 F5Haber'de Oku
  • Real Madrid'de Pepe şoku! 00:38

    Real Madrid'de Pepe şoku! La Liga ekiplerinden Real Madrid başarılı savunma oyuncusundan bir süre yoksun kalacak...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:38 F5Haber'de Oku
  • Pogba, Barcelona'ya doğru 00:28

    Pogba, Barcelona'ya doğru Juventus'ta sportif direktör Pavel Nedved yıldız oyuncu için Barcelona'nın da aralarında bulunduğu birçok kulübün talip olduğunu belirtti.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:28 F5Haber'de Oku
  • Bursaspor'a UEFA'dan müjde! 00:09

    Bursaspor'a UEFA'dan müjde! Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası almasına rağmen UEFA lisans başvurusunu TFF'ye teslim eden Bursaspor'a müjdeli haber geldi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:09 F5Haber'de Oku