» » STAR »

Karabük - Galatasaray maçıyla ilgili şok iddia!

Karabük-Galatasaray maçının hakemi Kamil Abitoğlu'nun, ev sahibi takımın oyuncusu Birol'a iki kez sarı kart gösterdiği dedikodusu sosyal medyada yayıldı, kural hatası bulunduğu iddiaları gündeme geldi.

Karabük - Galatasaray maçıyla ilgili şok iddia!

59. dakikada Melo'ya faul yapan Birol'a göstermek için kartını çıkaran Abitoğlu, bu sırada Melo ile Birol'un tartışması sırasında araya girdi. Bunun ardından kendi sahasına doğru yürüyen Birol'a sarı kartını gösteren maçın hakemi, oyunu devam ettirdi.

Hakem otoriteleri, kartını çıkaran hakemin, tartışmayı durdurmak için araya girdiğini, dolayısıyla bunun tek bir sarı kart olduğunu ifade ettiler. Otoriteler, bir hakemin, aynı pozisyon içinde iki sarı kart gösterme gibi bir yanlış yapmalarının mümkün olmadığını da dile getirdiler.

Haberin Alındığı Kaynak»haber.stargazete.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Pereira herkesi şaşırttı! 20:07

    Pereira herkesi şaşırttı! Süper Lig'in 21. haftasında Kasımpaşa ile karşılaşan Fenerbahçe'de teknik direktör Vitor Pereira, orta alanda yaptığı değişiklikle sürprize imza attı

    HABERTÜRK » 12.02.2016 20:07 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçe - Kasımpaşa (Canlı) 20:03

    Fenerbahçe - Kasımpaşa (Canlı)

    MİLLİYET » 12.02.2016 20:03 F5Haber'de Oku
  • Moskova'dan Kadıköy'e 70 rus! 19:36

    Moskova'dan Kadıköy'e 70 rus! Fenerbahçe deplasmanına Moskova'dan 70 kadar taraftar geleceği açıklandı.

    MİLLİYET » 12.02.2016 19:36 F5Haber'de Oku
  • Aybaba: Her maçımız final 19:28

    Aybaba: Her maçımız final Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında sahalarında yapacakları Antalyaspor maçını kazanarak gelecek haftalar için moral depolamak istediklerini söyledi

    HABERTÜRK » 12.02.2016 19:28 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray Mersin'de 19:27

    Galatasaray Mersin'de Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında yarın Mersin İdmanyurdu ile karşılaşacak olan Galatasaray Mersin'e geldi.

    F5HABER » 12.02.2016 19:27
  • Fenerbahçe - Kasımpaşa 19:23

    Fenerbahçe - Kasımpaşa Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasının açılış maçında Fenerbahçe, Kasımpaşa'yı konuk ediyor.

    ŞAMPİY10 » 12.02.2016 19:23 F5Haber'de Oku
  • Tahkim Kurulu cezayı onadı 19:09

    Tahkim Kurulu cezayı onadı TFF Tahkim Kurlu, Bursaspor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu'nun 1 maç men cezasını onadı.

    F5HABER » 12.02.2016 19:09
  • Fenerbahçe - Kasımpaşa 19:03

    Fenerbahçe - Kasımpaşa Spor Toto Süper Lig'in 21. hafta maçında Fenerbahçe, sahasında Kasımpaşa'yı konuk ediyor. Zorlu karşılaşmanın canlı anlatımı HTSPOR ARENA'da...