» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Apple‘ın sonbaharda yayınlaması beklenen yeni iPhone modeli iPhone 5S ve ucuz, plastik modeli hakkında her gün yeni bir bilgi ve görüntü sızdırılıyor. Bir üretici, en son iPhone 5C olarak anılan plastik iPhone için Amazon üzerinden kapak satışına başladı bile.

iPhone 5S ve iPhone 5C'nin kapakları da boy gösterdi
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Taksim'de şüpheli paket alarmı 20:51

    Taksim'de şüpheli paket alarmı TAKSİM Tüneli'ndeki şüpheli paket polisi alarma geçirdi; istikameti yaya ve araç geçişine kapatıldı.

    VATAN » 29.07.2015 20:51 F5Haber'de Oku
  • Taksim'de şüpheli paket alarmı! 20:35

    Taksim'de şüpheli paket alarmı! Taksim'de Tünel'deki şüpheli paket polisi alarma geçirdi; istikamet yaya ve araç geçişine kapatıldı.

    CNNTÜRK » 29.07.2015 20:35 F5Haber'de Oku
  • Düdüklü tencerede zaman ayarlı bomba! 20:33

    Düdüklü tencerede zaman ayarlı bomba! Mardin'de yolcu minibüsünde düdüklü tencere içerisinde zaman ayarlı bomba ve çok sayıda mühimmat ele geçirildi

    HABERTÜRK » 29.07.2015 20:33 F5Haber'de Oku
  • Kaçırılan polisin eşinden şok açıklamalar 20:22

    Kaçırılan polisin eşinden şok açıklamalar Diyarbakır'ın Lice ilçesinde yol kesen bölücü terör örgütü PKK mensuplarının kaçırdığı polis memurunun ailesinin endişeli bekleyişi sürüyor.

    VATAN » 29.07.2015 20:22 F5Haber'de Oku
  • Genç kadın kabus dakikalarını anlattı 20:09

    Genç kadın kabus dakikalarını anlattı Diyarbakır'da Lice ilçesinde yol kesen bölücü terör örgütü PKK mensuplarının kaçırdığı polis memurunun ailesinin endişeli bekleyişi sürüyor. Polis memurunun eşi Burcu Yabalak, "Çok kötü bir şey...

    MİLLİYET » 29.07.2015 20:09 F5Haber'de Oku
  • Metrobüste şüpheli şahıs alarmı ! 20:08

    Metrobüste şüpheli şahıs alarmı ! Şişli'de polis, bir ihbar üzerine metrobüsü durdurarak arama yaptı. Yolcuları indiren polis, elinde dövme bulunan ve eylem yapacağı ifade edilen şahsı aradı.

    F5HABER » 29.07.2015 20:08
  • Kafa kafa çarpıştılar: 3 ölü 2 yaralı 20:08

    Kafa kafa çarpıştılar: 3 ölü 2 yaralı Gaziantep'te direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücünün karşı şeride geçmesi sonucu meydana gelen trafik kazasında 3 kişi hayatını kaybederken 2 kişi ise ağır yaralandı.

    F5HABER » 29.07.2015 20:08
  • Metrobüslerde bomba alarmı! 20:02

    Metrobüslerde bomba alarmı! İstanbul polisi, Okmeydanı Durağı'nda metrobüsleri durdurup arama yaptı.

    YEDİ RENK HABER » 29.07.2015 20:02 F5Haber'de Oku
  • TBMM'de gerginlik 19:57

    TBMM'de gerginlik Terör gündemiyle olağanüstü toplanan TBMM Genel Kurulu'nda Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç, konuşması sırasında sözlerine tepki gösteren HDP Diyarbakır Milletvekili Nursel...