» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Şampiyonlar liginde Galatasaray ile Juventus arasındaki maçın ilk yarısı sona erdi. Galatasaray Juventus maçı canlı yayın ile D-Smart kanalından yayınlanmakta.

Galatasaray Juventus maçı canlı izle D-Smart ilk yarı
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Fenerbahçe'den Gabriel açıklaması 08:44

    Fenerbahçe'den Gabriel açıklaması Fenerbahçe Kulübü Brezilyalı futbolcu Gabriel için 20 milyon avroluk teklif yaptığı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

    F5HABER » 30.08.2015 08:44
  • Joey Dorsey, G.Ssaray'da! 08:12

    Joey Dorsey, G.Ssaray'da! Galatasaray Erkek Basketbol Takımı, Joey Dorsey'yi transfer etti.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 08:12 F5Haber'de Oku
  • G.Saray:4 - T.Konyaspor:1 08:12

    G.Saray:4 - T.Konyaspor:1 Süper Lig Hasan Doğan Sezonu'nun 3. haftasında Torku Konyaspor-Galatasaray maçını konuk Galatasaray, zorlanmasına rağmen 4 - 1 kazanarak 3 puanın sahibi oldu.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 08:12 F5Haber'de Oku
  • M. United'dan Bale atağı! 08:06

    M. United'dan Bale atağı! İngiliz basınında bugün yer alan spor manşetlerinde Robin Van Persie'den boşalan yeri doldurmaya çalışan Manchester United'ın Real Madrid'in yıldız oyuncusu Gareth Bale'i Old Trafford'a getirebilmek...

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 08:06 F5Haber'de Oku
  • Fener'de Remy sürprizi! 08:06

    Fener'de Remy sürprizi! Fenerbahçe, Çek golcü Matej Vydra'nın ardından Chelsea'nin dünyaca ünlü Fransız golcüsü Loic Remy için de temasa geçti Sportif direktör Terraneo ve Sarı-Lacivertli yönetim 12 milyon Euro bonservis...

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 08:06 F5Haber'de Oku
  • Mersin: 1 - Kayseri: 2 01:57

    Mersin: 1 - Kayseri: 2 Spor Toto Süper Lig'de Kayserispor, deplasmanda Mersin İdmanyurdu'nu 2-1 yendi.

    YEDİ RENK HABER » 30.08.2015 01:57 F5Haber'de Oku
  • Gol düellosu Benfica'nın 01:43

    Gol düellosu Benfica'nın Galatasaray'ın UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki rakiplerinden Benfica, Portekiz Premier Lig 3. hafta mücadelesinde 1-0 geriye düştüğü maçta sahasında Moreirense'yi 3-2 mağlup etti

    HABERTÜRK » 30.08.2015 01:43 F5Haber'de Oku
  • Gol düellosu Benfica'nın 01:42

    Gol düellosu Benfica'nın Galatasaray'ın UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki rakiplerinden Benfica, Portekiz Premier Lig 3. hafta mücadelesinde 1-0 geriye düştüğü maçta sahasında Moreirense'yi 3-2 mağlup etti.

    ŞAMPİY10 » 30.08.2015 01:42 F5Haber'de Oku
  • Real Madrid Betis'e acımadı 01:37

    Real Madrid Betis'e acımadı Real Madrid La Liga'nın ikinci haftasında evinde Real Betis'i 5-0'lık farklı bir skorla mağlup etti

    HABERTÜRK » 30.08.2015 01:37 F5Haber'de Oku
  • Real'den gol şov 01:36

    Real'den gol şov İspanya La Liga'nın 2. haftasında Real Madrid ile Real Betis karşı karşıya geldi.

    ŞAMPİY10 » 30.08.2015 01:36 F5Haber'de Oku