HABERLER»GÜNDEM»STAR»19 Nisan 2013 Cuma, 11:37

Galatasaray Elazığspor maçı ne zaman saat kaçta hangi kanalda

Şampiyonluğun bir numaralı adayı Galatasaray Elazığ karşısında. Galatasaray Elazığspor maçı hangi kanalda işte her şey stargazete.com adresinde.

Galatasaray Elazığspor maçı ne zaman saat kaçta hangi kanalda

Ligde yoluna doludizgin devam eden Galatasaray bu akşam ligin zayıf ekiplerinden birisi olan Elazıspor ile karşılaşıyor.

Ligde şampiyonluk yolunda rakipleri Fenerbahçe ve Beşiktaş ile arasındaki puan farkını dahada açmak isteyen Galatasaray bu akşam oynayacağı elazığspor maçında hem güzel futbol hemde 3 puan hedefinde.

Karşılaşma öncesinde bilindiği gibi Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim cezası sebebiyle kulübede olamayacak.

Tekrar belirtelim bu akşam oynanacak olan Galatasaray Elazığspor maçı saat 20.00'de başlayacak ve Lig TV kanalından canlı verilecektir.

Galatasaray Elazığspor maçına dair her şey spor sayfamızda olacak..

Haberin Alındığı Kaynak»haber.stargazete.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Online Parsel Sorgulama Ve Pafta Sorgulama İşlemi Nasıl Yapılır? 09:35

    Online Parsel Sorgulama Ve Pafta Sorgulama İşlemi Nasıl Yapılır? Parsel sorgulama işlemi internet üzerinden yapılabilmektedir.Bu bakımdan online olarak parsel sorgulama işlemi nasıl yapılacağını öğrenmek isteyen okurlarımız parsel sorgulama hakkında hazırladığımız...

    VATAN » 31.03.2015 09:35 F5Haber'de Oku
  • Röntgen yerine beton! 09:32

    Röntgen yerine beton! İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde röntgen çekimi için bekleyen Erder Turgut'un kafasına beton parçası düştü. Kazayı hafif atlatan Turgut, "Hayatımı kurtarmak için geldim, az kalsın...

    HABERTÜRK » 31.03.2015 09:32 F5Haber'de Oku
  • Aşıklar ilk kez el ele! 09:28

    Aşıklar ilk kez el ele! Şükrü Özyıldız ve Şükran Ovalı aşkı tam gaz devam...

    HABERTÜRK » 31.03.2015 09:28 F5Haber'de Oku
  • TSK'dan Kozmik Oda'ya 3 suç duyurusu 09:26

    TSK'dan Kozmik Oda'ya 3 suç duyurusu Genelkurmay Başkanlığı, Kozmik Oda soruşturmasında takipsizlik kararının kesinleşmesinin ardından soruşturmayı yapan Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'na, HSYK ve Yargıtay'a suç duyurusunda bulundu.

    AJANSHABER » 31.03.2015 09:26 F5Haber'de Oku
  • Rüya Tabirleri Sözlüğüne Göre Rüyada At Görmek Tabiri 09:25

    Rüya Tabirleri Sözlüğüne Göre Rüyada At Görmek Tabiri Rüyada at görmek İslami rüya tabirleri ile şöyle yorumlanır. Rüyada at makam ve mevki demektir. At rüyasında şer ve sıkıntı aranmaz bu rüya her hâlükârda hayrın ve bereketin, rahmet ve merhametin...

    VATAN » 31.03.2015 09:25 F5Haber'de Oku
  • Kılıçdaroğlu'ndan +18 kaset yorumu! 09:13

    Kılıçdaroğlu'ndan +18 kaset yorumu! Cumhuriyet Gazetesi, CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun eşi Selvi Kılıçdaroğlu ile yapılan röportajı yayınladı. Selvi Kılıçdaroğlu'nun +18 kasetlerle ilgili açıklamaları şaşırttı.

    ÜLKE HABER » 31.03.2015 09:13 F5Haber'de Oku
  • Bahamalar'da 2 kayıp Dargecitli 09:11

    Bahamalar'da 2 kayıp Dargecitli Mardinli kuzenler Veysi Oral ve Hüseyin Özkan, 3 yıl önce gittikleri adalarda sır oldu

    MİLLİYET » 31.03.2015 09:11 F5Haber'de Oku
  • Yurtta hava durumu 09:05

    Yurtta hava durumu Yapılan son değerlendirmelere göre, yurdun genelinde aralıklarla beklenen yağışların genellikle yağmur ve sağanak, yer yer gök gürültülü sağanak, Doğu Anadolu'nun kuzeydoğusunun yükseklerinde karla...

    F5HABER » 31.03.2015 09:05
  • AK Parti'de 70 milletvekili için bugün son gün 09:04

    AK Parti'de 70 milletvekili için bugün son gün Başbakan bugün 24. dönemin son grup toplantısına katılacak. 3 dönem kuralı nedeniyle aday olamayan vekiller toplantıya son kez katılacak.

    ÜLKE HABER » 31.03.2015 09:04 F5Haber'de Oku
  • Bu plakaya 200 bin Türk Lirası istiyor 09:04

    Bu plakaya 200 bin Türk Lirası istiyor Giresun'un Bulancak ilçesinde yaşayan Muslihiddin Aydın adlı vatandaş sahibi olduğu 1994 model aracı için tam 200 bin Türk Lirası istiyor