» » STAR »

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm 15 Temmuz 2013

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm fragmanı izle 15 Temmuz 2013. Star tv ekranlarının yeni dizisi olan Benim Hala Umudum Var yeni bölümü ile bu akşam saat 20:00'da sizlerle olacaktır.

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm 15 Temmuz 2013

Benim Hala Umudum Var bu haftaki yeni bölümünde neler yaşanacak? Tüm bu soruların cevabını haberin devamında bulabilirsiniz.

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm Özeti;

Ozan'ın tavırlarından şüphelenen Umut takibe başlar ve kendisini Ozan'ın evinin kapısında bulur. Ozan, Umut'u görünce bir açıklama yapmak zorunda kalır.

Musa ise Umut'u Yahya ile evlendirebilmek için planlar yapmaktadır. Bunu öğrenen Umut, evden kaçar.

Hakan bir yandan Asude'yi yardımcı olmaya çalışırken diğer yandan Duygu'yla adı konmamış ilişkisinin sorunlarıyla uğraşmaktadır.

Oğlu Ozan'ın Umut ile ilişkisini öğrenen Emel Hanım ise Umut ile konuşup gerçekleri anlatmaya karar verir.

Asude ise hayatını tekrar yoluna koyabilmenin derdindedir.

Dizi ile ilgili diğer gelişmeleri öğrenmek için stargazete.com.tr'yi takip edebilirsiniz.

Haberin Alındığı Kaynak»haber.stargazete.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Eşiyle cinsel sorunları olan 'Aldatırım' diyor! 03:53

    Eşiyle cinsel sorunları olan 'Aldatırım' diyor! Beraberlikte çoğu çiftin ayıp saydığı ve isteseler de birbirlerinden çekindikleri için dile getiremedikleri cinsel fanteziler ilişkileri daha mutlu hale dönüştürebiliyor. Uzmanlar, "Kendisinden ve iç...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:53 F5Haber'de Oku
  • Dolmabahçe mutabakatı HDP bildirgesinde 03:42

    Dolmabahçe mutabakatı HDP bildirgesinde Birçok akademisyenin katkısı ile oluşturulan bildirgede, zorunlu askerliğin kaldırılmasından HES'lerin kapatılmasına kadar çeşitli alanlarda vaatler yer alıyor

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:42 F5Haber'de Oku
  • MHP'nin seçim beyannamesi netleşiyor! 03:22

    MHP'nin seçim beyannamesi netleşiyor! MHP'nin beyannamesinde, AK Parti'ye oy veren geniş kesimlerin, "İktidar değişirse sosyal yardımlar kesilir mi?" yönündeki kaygıları gideriliyor

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:22 F5Haber'de Oku
  • HDP'ye çözüm mesajı 03:07

    HDP'ye çözüm mesajı Avrupa'dan HDP'ye mesaj veren Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş "Barışa yaklaştıkça elinde silah olanların gücü azalır, sözü olanların gücü artar. HDP'nin sözünü tutup; silahla, bombayla, terörle arasına...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 03:07 F5Haber'de Oku
  • Diyarbakır'dan Princeton'a! 02:44

    Diyarbakır'dan Princeton'a! İşte ilkokul 3'te Diyarbakır'dan İstanbul'a ailesiyle birlikte göç ettiğinde iki basamaklı sayıları toplayamayan Ekrem'ın başarısının sırrı...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 02:44 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'da güvenlikli sitede akıl almaz kaza 02:23

    İstanbul'da güvenlikli sitede akıl almaz kaza İstanbul'da güvenlikli bir sitede 6 ve 7 yaşında iki çocuk karton kolinin içine girip yuvarlanmaya başladı. Tam bu sırada güvenlik görevlisine rağmen siteye kontrolsüz giren bir kamyonet kolinin...

    HABERTÜRK » 21.04.2015 02:23 F5Haber'de Oku
  • Pulitzer Ödülleri sahiplerini buldu 02:16

    Pulitzer Ödülleri sahiplerini buldu ABD'de Columbia Üniversitesi tarafından verilen Pulitzer Ödülleri sahiplerini buldu.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 02:16 F5Haber'de Oku
  • Tüm zamanların en pahalı Louis Vuitton'ları 02:02

    Tüm zamanların en pahalı Louis Vuitton'ları Lois Vuitton markasını modayı az çok takip eden herkes bilir. Yıllar boyu zirvede kalabilmeyi başaran marka, ilginç tasarımları kadar oldukça pahalı olan fiyat etiketleriyle de dikkat çekiyor.

    YEDİ RENK HABER » 21.04.2015 02:02 F5Haber'de Oku
  • Başbakan Davutoğlu'ndan 1915 mesajı 01:54

    Başbakan Davutoğlu'ndan 1915 mesajı Başbakan Davutoğlu, 1915 yılındaki tehcir sırasında hayatını kaybeden Osmanlı Ermenilerini saygıyla andığını, çocuklarının ve torunlarının acılarını paylaştığını ifade etti.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 01:54 F5Haber'de Oku
  • 6 kişilik aileye DAEŞ gözaltısı 01:50

    6 kişilik aileye DAEŞ gözaltısı Terör örgütü DAEŞ'e katılmak üzere İngiltere'den Türkiye'ye gelen 4 çocuklu aile Ostim yakınlarında gözaltına alındı.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 01:50 F5Haber'de Oku