HABERLER»SPOR»STAR»3 Haziran 2013 Pazartesi, 02:05

Avrupa modeli geliyor

İngiltere, Almanya, İtalya ve Hollanda'da maçların gündüz oynanmasını emsal alan Bakanlık, ailelerin statlara çoluk-çocuk gidebilmesi ve maçların festival havasında geçmesi için Federasyon ve kulüplerle görüşecek.

Avrupa modeli geliyor

SPOR BAKANLIĞI, SÜPER LİG MAÇLARININ GÜNDÜZ OYNANMASI İÇİN DÜĞMEYE BASTI

Spor Bakanlığı, Türk futbolunda yeni bir sayfa açmak için kolları sıvadı. Bakanlık, yeni sezonda Süper Lig maçlarının gündüz oynanabilmesi için bir çalışma başlattı. İngiltere, Almanya, İtalya ve Hollanda'da maçların çoğunlukla gündüz oynanmasını emsal alan Bakanlık, cumartesi ve pazar günü ailelerin maçlara çoluk-çocuk gidebilmesi ve festival havasında geçmesi için federasyon, yayıncı kuruluş ve kulüplerle tek tek görüşecek.

E-bilet sistemi artık devrede

Tribünlerdeki futbol terörünü bitirmeye yönelik bu adımın yanı sıra, yeni sezonda e-bilet ve statlardaki güvenlik kameraları da devreye sokulacak. Ayrıca alkolün statlara sokulması ve stat çevresinde satışı da yasaklanacak. Maçlar gündüz saatlerinde oynanırsa, alkol alıp maça gelme olayı da ortadan kalkacak.

Futbolda gün ışığı modeli

"Maçların gündüz oynatılması için Avrupa'daki örnekleri inceliyoruz.  Bu konuyu masaya yatırdık" diyen Spor Bakanı Kılıç, yapacağı değerlendirme sonrası TFF ile bir araya gelecek. "Futbolda gün ışığı" modeli için düğmeye basılacak. Ağustos ayındaki aşırı sıcaklar nedeniyle ise maçlar yine gece oynanacak.

Haberin Alındığı Kaynak»haber.stargazete.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Çare Sivok 03:41

    Çare Sivok Beşiktaş'ta savunmada yaşanan sıkıntılar ‘unutulan bir ismi' öne çıkardı! Bilic, uzun süren sakatlık döneminin ardından hazır hale gelen Tomas Sivok'u Başakşehir maçının ilk 11'i için hazırlıyor

    HABERTÜRK » 02.04.2015 03:41 F5Haber'de Oku
  • Gel başkan ol... 03:41

    "Gel başkan ol..." Yazarımız Meriç Müldür, haziran ayındaki başkanlık seçimi öncesi kulislerin nabzını tuttu

    HABERTÜRK » 02.04.2015 03:41 F5Haber'de Oku
  • Fenerbahçeli futbolcular yorulmasın diye sıradışı çözüm 02:03

    Fenerbahçeli futbolcular yorulmasın diye sıradışı çözüm Fenerbahçeli oyuncular Alper ve Bekir Samandıra'dan Beylikdüzü'ne helikopterle gidecek.

    AJANSHABER » 02.04.2015 02:03 F5Haber'de Oku
  • Kayserispor'da maddi kriz patladı! 00:59

    Kayserispor'da maddi kriz patladı! Maddi sıkıntılar içerisinde olan Kayserispor'da ilginç gelişme yaşandı. Kulübün otobüsü ve araçları satıldı, bankadan kredi çekildi. Geçici sıkıntıyı çözen yönetim, bu kez primleri nasıl ödeyeceğini...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:59 F5Haber'de Oku
  • Banvit avantajı kaptı! 00:50

    Banvit avantajı kaptı! Basketboldaki temsilcimiz Banvit, ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında sahasında Rusya'nın Khimki takımını 83 - 82 yenerek rövanş maçı öncesi avantaj sağladı.

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:50 F5Haber'de Oku
  • 'Avantajlı bir skor değil' 00:44

    'Avantajlı bir skor değil' Banvit Basketbol Kulübü Başantrenörü Selçuk Ernak ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında 83-82 kazandıkları Khimki maçına ilişkin, "Moskova'ya avantajlı bir skor ile gitmiyoruz" dedi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:44 F5Haber'de Oku
  • Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 00:40

    Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 EUROCUP yarı final ilk maçında Bandırma'da Rusya'nın güçlü temsilcilerinden Khimki Moskova takımıyla karşılaşan Banvit, karşılaşmadan 83-82 galip ayrıldı. Banvit Khimki Moskova maçının detayları...

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:40 F5Haber'de Oku
  • Real Madrid'de Pepe şoku! 00:38

    Real Madrid'de Pepe şoku! La Liga ekiplerinden Real Madrid başarılı savunma oyuncusundan bir süre yoksun kalacak...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:38 F5Haber'de Oku
  • Pogba, Barcelona'ya doğru 00:28

    Pogba, Barcelona'ya doğru Juventus'ta sportif direktör Pavel Nedved yıldız oyuncu için Barcelona'nın da aralarında bulunduğu birçok kulübün talip olduğunu belirtti.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:28 F5Haber'de Oku
  • Bursaspor'a UEFA'dan müjde! 00:09

    Bursaspor'a UEFA'dan müjde! Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası almasına rağmen UEFA lisans başvurusunu TFF'ye teslim eden Bursaspor'a müjdeli haber geldi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:09 F5Haber'de Oku