» » F5HABER »

Mancini gidecek mi?

Galatasaray teknik direktörü Roberto Mancini için açıklama geldi...

Mancini gidecek mi?

Ünal Aysal yine milli takım konusunu yaşayacak mı? İtalya Futbol Federasyonu Başkanı'ndan bomba Mancini açıklaması!

İtalya Futbol Federasyonu Başkanı Giancarlo Abete, Roberto Mancini'ye duyduğu saygı ve sevgiyi dile getirirken, milli takımın başına geçip geçmeme konusuna da değindi.

Mancini'nin çok iyi bir teknik adam olduğunu, İngiltere'de muhteşem işler başardığını belirten Abate, "Kendisine bayılıyorum. Harika bir teknik adam, ancak Prandelli benim için özel. Onun yeri ayrı. Brezilya 2014'e onunla gitmek istiyoruz. Ancak şartlar değişirse Mancini listenin başında olacaktır, bunu söylemem lazım" dedi.

Abete sözlerini, "Umarım Prandelli'yle 2014 Dünya Kupası'na gideriz. Ancak futbol bu, her an her şey olabilir" diyerek noktaladı.

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Ankara'da maç sonu ortalık karıştı 22:56

    Ankara'da maç sonu ortalık karıştı Gençlerbirliği'nin kalesini koruyan Ferhat Kaplan, karşılaşma boyunca Galatasaray maçında yediği gol nedeniyle siyah-beyazlı taraftarlar tarafından ıslıklandı ve aleyhinde tezahüratlar yapıldı.

    MİLLİYET » 29.05.2015 22:56 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray'a taraftar şoku 22:55

    Galatasaray'a taraftar şoku Trabzon Havalimanı'ndaki bir grup Trabzonspor taraftarı, Galatasaray kafilesine "Burası Trabzon, Beyoğlu değil" sloganı atarak tepki gösterdi.

    MEDYAHABER » 29.05.2015 22:55 F5Haber'de Oku
  • Başkentte maç bitti saha karıştı 22:54

    Başkentte maç bitti saha karıştı Beşiktaş'ın Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın son düdüğünün çalmasıyla beraber saha içi karıştı.

    AJANSHABER » 29.05.2015 22:54 F5Haber'de Oku
  • Benim için sadece Beşiktaş var 22:51

    "Benim için sadece Beşiktaş var" Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Gençlerbirliği maçının ardından veda konuşması yaptı. Zaman zaman gözleri dolan Hırvat hoca, "Türkiye'de benim için sadece Beşiktaş var" diyerek siyah-beyazlı...

    HABERTÜRK » 29.05.2015 22:51 F5Haber'de Oku
  • Başkentte maç bitti saha karıştı 22:45

    Başkentte maç bitti saha karıştı Beşiktaş'ın Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın son düdüğünün çalmasıyla beraber saha içi karıştı.

    ÜLKE HABER » 29.05.2015 22:45 F5Haber'de Oku
  • Balıkesir'de gülen yok 22:44

    Balıkesir'de gülen yok Spor Toto Süper Lig'in son haftasında Balıkesirspor sahasında Gaziantepspor ile 1-1 berabere kaldı

    HABERTÜRK » 29.05.2015 22:44 F5Haber'de Oku
  • Ankara'da maç sonu ortalık karıştı 22:43

    Ankara'da maç sonu ortalık karıştı Gençlerbirliği'nin kalesini koruyan Ferhat Kaplan, karşılaşma boyunca Galatasaray maçında yediği gol nedeniyle siyah-beyazlı taraftarlar tarafından ıslıklandı ve aleyhinde tezahüratlar yapıldı.

    ŞAMPİY10 » 29.05.2015 22:43 F5Haber'de Oku
  • Maç bitti saha karıştı 22:42

    Maç bitti saha karıştı Beşiktaş'ın Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın son düdüğünün çalmasıyla beraber saha içi karıştı.

    F5HABER » 29.05.2015 22:42
  • Akhisar, Eskişehir'den zaferle ayrıldı 22:42

    Akhisar, Eskişehir'den zaferle ayrıldı Spor Toto Süper Lig'in 34. haftasında Akhisar Belediyespor, Eskişehirspor'u 3-1 mağlup etti

    HABERTÜRK » 29.05.2015 22:42 F5Haber'de Oku
  • Atınç'tan Bilic'e teşekkür 22:38

    Atınç'tan Bilic'e teşekkür Spor Toto Süper Lig'in son maçında Gençlerbirliği'ini 2-1 mağlup eden Beşiktaş'ta Atınç Nukan karşılaşma sonrası kısa bir açıklamada bulundu.

    ŞAMPİY10 » 29.05.2015 22:38 F5Haber'de Oku