» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

2013'ün ilk ayı Ocak, ölümlerle başladı. Pek çok sanatçı, bilim adamı, haberci ve sporcuyu bu ayda yitirdik

2013'te vefat eden ünlüler (Foto Galeri)
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Sivas'ta KKKA şüphesiyle 2 kişi öldü 16:50

    Sivas'ta KKKA şüphesiyle 2 kişi öldü Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) hastalığı şüphesiyle Yozgat'ın Sorgun ilçesinden Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne sevk edilen biri çocuk, 2 kişi, hayatını kaybetti.

    CNNTÜRK » 04.08.2015 16:50 F5Haber'de Oku
  • Şırnak'ta askere bombalı saldırı! 16:44

    Şırnak'ta askere bombalı saldırı! Şırnak'ın Silopi İlçesi'ndeki 172'nci Zırhlı Tugay Komutanlığı'na el yapımı parça tesirli bombayla yapılan PKK saldırısında nöbet kulübesinde nöbet tutan 2 asker yaralandı

    F5HABER » 04.08.2015 16:44
  • Adana'da bomba paniği! 16:44

    Adana'da bomba paniği! Adana'da bankaya ait ATM'den para çeken vatandaşın unuttuğu çanta, bomba paniğine neden oldu. Bomba imha uzmanı polislerin fünye ile patlattığı sırt çantası parçalandı, içinden cüzdan ve özel eşyalar...

    HABERTÜRK » 04.08.2015 16:44 F5Haber'de Oku
  • Terhisine 1 hafta varmış ! 16:37

    Terhisine 1 hafta varmış ! Şırnak'ın Uludere ilçesinde şehit olan askerlerden 21 yaşındaki Abdulkadir Pektaş'ın terhisine 1 hafta kaldığı öğrenildi.

    F5HABER » 04.08.2015 16:37
  • Cumhurbaşkanından konuğu onuruna öğle yemeği 16:34

    Cumhurbaşkanından konuğu onuruna öğle yemeği Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Avustralya Genel Valisi Peter Cosgrove onuruna öğle yemeği verdi.

    F5HABER » 04.08.2015 16:34
  • Evlendiler! 16:34

    Evlendiler! Aykut Gürel ve Senem Çapa, İtalya'da evlendi. Çift dün Milano Başkonsolosluğu'nda nikâh defterine imza attı.

    HABERTÜRK » 04.08.2015 16:34 F5Haber'de Oku
  • Silopi'de askere bombalı saldırı 16:32

    Silopi'de askere bombalı saldırı Şırnak'ın Silopi İlçesi'ndeki 172'nci Zırhlı Tugay Komutanlığı'na el yapımı parça tesirli bombayla yapılan PKK saldırısında nöbet kulübesinde nöbet tutan 2 asker yaralandı

    HABERTÜRK » 04.08.2015 16:32 F5Haber'de Oku
  • Erzincan karayolu tuzaklanmış patlayıcılar nedeniyle kapalı 16:30

    "Erzincan karayolu tuzaklanmış patlayıcılar nedeniyle kapalı" Tunceli Valiliği, PKK'lıların beş gün önce yol kesip araçları yakmasının ardından kapanan Erzincan karayolunda tuzaklanmış patlayıcılar bulunduğunu belirterek, karayolunun bu nedenle kapalı olduğunu...

    CNNTÜRK » 04.08.2015 16:30 F5Haber'de Oku
  • Şehidin baba ocağında yas 16:29

    Şehidin baba ocağında yas Şırnak'ın Uludere ilçesinde şehit olan askerlerden 21 yaşındaki Abdulkadir Pektaş'ın İzmir'deki evinde yas hakim.

    F5HABER » 04.08.2015 16:29
  • Şırnak'ta askere bombalı saldırı! 16:28

    Şırnak'ta askere bombalı saldırı! Şırnak'ın Silopi İlçesi'ndeki 172'nci Zırhlı Tugay Komutanlığı'na el yapımı parça tesirli bombayla yapılan PKK saldırısında nöbet kulübesinde nöbet tutan 2 asker yaralandı.

    CNNTÜRK » 04.08.2015 16:28 F5Haber'de Oku