» » SANSÜRSÜZ HABER »

Volkan Demirel-Yalçın Ayhan kavgası (VİDEO)

Volkan Demirel-Yalçın Ayhan kavgası (VİDEO)

Spor Toto Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Kasımpaşa'yı 3-1 yendiği karşılaşmanın ardından, takım otobüslerinin bulunduğu bölümde Fenerbahçeli Volkan Demirel ile Kasımpaşalı Yalçın Ayhan arasında gerginlik yaşandı.(MUK)

Haberin Alındığı Kaynak»www.sansursuzhaber.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • 'Sevincim kursağımda kaldı' 10:12

    'Sevincim kursağımda kaldı' Galatasaray Başkanlığı'ndaki ilk gününde basketbolda Fenerbahçe, futbolda Beşiktaş galibiyetleri yaşayan Dursun Özbek, buruk bir sevinç içinde olduklarını söyledi

    HABERTÜRK » 25.05.2015 10:12 F5Haber'de Oku
  • G.Saraylı taraftar Beşiktaşlı ismi ti'ye aldı 10:10

    G.Saraylı taraftar Beşiktaşlı ismi ti'ye aldı Beşiktaş kalecisi Günay Güvenç, "Haftaya Galatasaray karşısında elini çeken kaleci olmayacak" dedikten sonra 2 gol yiyince Sarı-Kırmızılıların dalga konusu oldu.

    ÜLKE HABER » 25.05.2015 10:10 F5Haber'de Oku
  • 'Ey Hamit, sen ne büyük bir adammışsın ki...' 10:08

    'Ey Hamit, sen ne büyük bir adammışsın ki...' Galatasaray, Beşiktaş'ı Arena'da 2-0 yenerek 4. yıldızı takmaya çok yaklaştı... Dün gece oynanan tarihi derbiyi HTSPOR Yazarları yorumladı

    HABERTÜRK » 25.05.2015 10:08 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray kazandı, Fenerbahçe garantiledi 10:07

    Galatasaray kazandı, Fenerbahçe garantiledi Galatasaray, dev derbide Beşiktaş'ı yenince Şampiyonlar Ligi'ne gidecek takım Fenerbahçe oldu.

    ÜLKE HABER » 25.05.2015 10:07 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'da ne işim var! 10:06

    "İstanbul'da ne işim var!" Attığı frikik golleriyle 'yeni bombacı' lakabını alan Mehmet Ekici, transfer dedikoduları için "Bana İstanbul'u önerenlere söyleyeceğim şudur; Ne işim var İstanbul'da. Benim yuvam Trabzonspor" dedi

    HABERTÜRK » 25.05.2015 10:06 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray-Beşiktaş capsleri 10:04

    Galatasaray-Beşiktaş capsleri İşte Galatasaray-Beşiktaş derbisinin eğlenceli capsleri...

    AJANSHABER » 25.05.2015 10:04 F5Haber'de Oku
  • Samandıra'da yıkım 10:03

    Samandıra'da yıkım Dünkü idmanın ardından tesislerde topluca Galatasaray-Beşiktaş derbisini izleyen Fenerbahçeliler, maçın ardından tam anlamıyla yıkım yaşadı

    HABERTÜRK » 25.05.2015 10:03 F5Haber'de Oku
  • Altın ayaklar! 09:57

    Altın ayaklar! İkinci yarıda patlama yapan, Sneijder'ın "Cristiano" diyerek övdüğü Yasin 4. golünü attı. Gollerin hepsi perdeyi açan sayılardı ve Aslan bu maçlarda hiç kaybetmedi. Maç sonrası "İşlem tamam" diyen...

    HABERTÜRK » 25.05.2015 09:57 F5Haber'de Oku
  • Gökhan İnler'i alın! 09:57

    Gökhan İnler'i alın! İtalya'dan Trabzonspor'a bir teklif geldiği yönünde ilginç bir iddia ortaya atıldı.

    ŞAMPİY10 » 25.05.2015 09:57 F5Haber'de Oku
  • Tutulamıyor! 09:54

    Tutulamıyor! Galatasaray'ın devre arası transfer döneminde gönderilecekler listesine koyduğu futbolcu Yasin Öztekin, derbiye damga vurdu.

    AJANSHABER » 25.05.2015 09:54 F5Haber'de Oku