» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

İzmir'de düzenlenen, çete lideri olduğu suçlamasıyla Muzaffer K.'nın gözaltına alınıp tutuklandığı suç örgütüne yönelik operasyon kapsamında, aralarında Haluk Levent (Acil) ile organizatör Ahmet San'ın da bulunduğu 15'i tutuklu 51 sanık hakkında dava açıldı.

Ünlü sanatçıya 21 yıl hapis istendi
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • Burcu Esmersoy'dan itiraf gibi sözler 08:50

    Burcu Esmersoy'dan itiraf gibi sözler Düzenlenen bir etkinlikte Saba Tümer'in sorularını yanıtlayan ünlü sunucu, çarpıcı itiraflarda bulunarak "Bir sevgilim vardı, ondan çocuğum olmasını çok istedim." dedi.

    F5HABER » 29.08.2015 08:50
  • Ünlülerin unutulmaz kavgaları 08:47

    Ünlülerin unutulmaz kavgaları İntikam dizisinde canlandırdığı Adem Karakuş karakteri ile büyük çıkış yakalayan ünlü oyuncu dün akşam saldırıya uğradı...

    F5HABER » 29.08.2015 08:47
  • Aslıhan Doğan'ı mest eden öpücükler 08:32

    Aslıhan Doğan'ı mest eden öpücükler Arda Turan'ın sevgilisi Aslıhan Doğan, takılarıyla dikkat çekti. Rolex saat ve Cartier bileklik takan Doğan'ın tercihi, altın rengiydi.

    SACİT ASLAN » 29.08.2015 08:32 F5Haber'de Oku
  • Levent Kırca'dan kötü haber geldi 08:30

    Levent Kırca'dan kötü haber geldi Levent Kırca'nın karaciğer kanserine yakalandığı ve bir aydır hastanede yattığı ortaya çıktı. Oyuncu, kemoterapi tedavisine başladı.

    F5HABER » 29.08.2015 08:30
  • Aşk mı yaşıyorlar? 08:14

    Aşk mı yaşıyorlar? Ödüllü oyuncu Damla Sönmez'le görüntülenen "Akademi Türkiye" yarışmasıyla şöhreti yakalayan Özgür Çevik, aşk iddialarıyla ilgili ilk defa konuştu.

    SACİT ASLAN » 29.08.2015 08:14 F5Haber'de Oku
  • Levent Kırca'dan çok üzücü haber! 06:34

    Levent Kırca'dan çok üzücü haber! Levent Kırca'nın karaciğer kanserine yakalandığı ve bir aydır hastanede yattığı ortaya çıktı. Oyuncu, kemoterapi tedavisine başladı.

    SACİT ASLAN » 29.08.2015 06:34 F5Haber'de Oku
  • 'Emzirmek çok kilo verdiriyor' 04:57

    'Emzirmek çok kilo verdiriyor' Mesleğinde 25. yılını kutlayan Cengiz Abazoğlu, bağımsızlığını ilan etti: Tasarımcı defilesini moda haftası takviminden ayrı gerçekleştirecek. 40 mankenin yer alacağı defilede güzeller geçidi var:...

    YEDİ RENK HABER » 29.08.2015 04:57 F5Haber'de Oku
  • Levent Kırca'dan acı haber! Bir aydır hastanede ve ..! 04:37

    Levent Kırca'dan acı haber! Bir aydır hastanede ve ..! Levent Kırca'nın karaciğer kanserine yakalandığı ve bir aydır hastanede yattığı ortaya çıktı. Oyuncu, kemoterapi tedavisine başladı.

    YEDİ RENK HABER » 29.08.2015 04:37 F5Haber'de Oku
  • Levent Kırca'dan kötü haber geldi 03:03

    Levent Kırca'dan kötü haber geldi Levent Kırca'nın karaciğer kanserine yakalandığı ve bir aydır hastanede yattığı ortaya çıktı. Oyuncu, kemoterapi tedavisine başladı.

    VATAN » 29.08.2015 03:03 F5Haber'de Oku
  • İbrahim Tatlıses'ten Derya Tuna'ya sürpriz mesaj 01:47

    İbrahim Tatlıses'ten Derya Tuna'ya sürpriz mesaj Ana Sayfa>MagazinTatlıses'ten Derya Tuna'ya sürpriz mesajSağlık kontrolü için ABD'ye giden Tatlıses, Instagram sayfasından eski hayat arkadaşı Derya Tuna'ya seslendi, kendisine eşlik eden oğlu İdo'yu...