» » SANSÜRSÜZ HABER »

Ünlü sanatçı bombayla yakalandı

Ünlü karikatürist Çin gümrüğünden geçmeye çalışırken yanında bir bomba bulununca sorguya alındı.

Ünlü sanatçı bombayla yakalandı

Kısa süre önce Çin'e giden karikatürist Erdil Yaşaroğlu, burada çok beğendiği bir saati alıp Türkiye'ye dönmeye çalışırken havaalanında Çin gümrüğüne takıldı. İşte Erdil Yaşaroğlu'nun tweetlerinden komik yanlış anlama.

Erdil Yasaroglu?@erdilyasaroglu

Bu masa saatiyle Çin gümrüğünden geçmeye kalktım. Yarım saat sorguladıktan sonra beni bıraktılar ama saate el koydular.

Erdil Yasaroglu?@erdilyasaroglu

Çok haklılardı ama saat de pek güzeldi yaa.

Erdil Yasaroglu?@erdilyasaroglu

Kurduğun saate 10 saniye kala geri saymaya başlıyor. Doğru kabloyu çekmezsen, patlama sesiyle uyanıyorsun
.(MUK)

Haberin Alındığı Kaynak»www.sansursuzhaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Şoke eden gerçek ortaya çıktı 07:31

    Şoke eden gerçek ortaya çıktı Güvenlik güçleriyle çatışırken öldürülen terör örgütü üyesi Serhat Kızılay'ın, geçen yıl evinin önünde uğradığı silahlı saldırı sonucu yaşamını yitiren Köroğlu Kaya'nın katil zanlılarından olduğu...

    ÜLKE HABER » 19.04.2015 07:31 F5Haber'de Oku
  • Erol Evcil cezaevine konuldu 07:00

    Erol Evcil cezaevine konuldu Suç işlemek amacıyla örgüt kurduğu iddiasıyla hakkında kesinleşmiş hapis cezası bulunan Erol Eşrefoğlu (Evcil), akşam saatlerinde Foça ilçesindeki yazlığından alınarak Şakran'daki cezaevine konuldu.

    SACİT ASLAN » 19.04.2015 07:00 F5Haber'de Oku
  • Eskort dediler, bakire çıktı! 06:29

    Eskort dediler, bakire çıktı! AYM, İstanbul Askeri Casusluk davasında hak ihlali olduğuna karar vermişti. Mahkeme 3 ay sonra açkladığı gerekçeli kararında, eskortlukla suçlanan diş doktoruna dikkat çekti.

    MİLLİYET » 19.04.2015 06:29 F5Haber'de Oku
  • 53 kişi apar topar gözaltına alındı! 06:01

    53 kişi apar topar gözaltına alındı! Terörist Şafak Yayla'nın mezarını ziyaret etmek isteyen 53 kişi gözaltına alındı.

    SACİT ASLAN » 19.04.2015 06:01 F5Haber'de Oku
  • Bodrum'da kaçakları taşıyan tekne battı 05:34

    Bodrum'da kaçakları taşıyan tekne battı Bodrum'da, yasa dışı yollardan Yunanistan'ın Kos Adası'na geçmeye çalışan kaçakları taşıyan tekne battı, biri çocuk 3 kişi kurtarıldı