» » SANSÜRSÜZ HABER »

İvana'dan "şok" haber başlığı!

Arnavutköy'de arkadaşlarıyla buluşan İvana Sert, kendisini görüntüleyen gazetecilere haberinin başlığını söyledi.

İvana'dan 'şok' haber başlığı!

İvana Sert, önceki akşam Arnavutköy'de bir balıkçıda arkadaşlarıyla yemek yedi. Bir erkek arkadaşıyla yemek yiyen Sert, mekandan tek çıktı. Mekandan çıkmadan önce lavaboya giren Sert, “Size başlık hazır. Şok şok şok İvana makyajsız görüntülendi” diyerek espri yaptı. Giydiği kıyafeti anlatan Sert, “Biraz farklı giyindim. Pantolon üstüne pantolon giydim. Bugün böyle oldu” dedi. Nişantaşı'nda ki dükkanına hırsız şokuyla sarsılan Sert, “Konu yargıda… Hırsızlar yakalanamadı. Kasada az para vardı. Parayı çaldıktan sonra birde içki keyfi yapmışlar. Paranın sefasını sürmüşler” diyerek gülümsedi.

BİR DAHA HATA YAPMAYACAĞIM

Alkollü araç kullandığı için ehliyetine el konulan Sert, “Büyük hata yaptım. Bir daha böyle bir hata görmeyeceksiniz. Şimdi taksiye bineceğim. Altı ay böyle olacak” diye konuştu. Ehliyetini kaptırdıktan daha sonra dükkanına hırsız giren Sert, nazar boncuğu kolyesi aldı. (BCK)

Haberin Alındığı Kaynak»www.sansursuzhaber.com

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • İşte Benim Stilim'de kim elendi? 07:10

    İşte Benim Stilim'de kim elendi? TV8'in reyting rekorları kıran dizisi İşte Benim Stilim yine Cuma gecesine damga vurdu.

    VATAN » 30.05.2015 07:10 F5Haber'de Oku
  • Tekirdağ'da Yalın rüzgarı esti 06:47

    Tekirdağ'da Yalın rüzgarı esti Pop müziğin sevilen ismi Yalın, Tekirdağ'da hayranlarıyla buluştu. Yalın Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesinde kendisini dinlemeye gelen binlerce hayranına unutulmaz bir gece yaşattı.

    F5HABER » 30.05.2015 06:47
  • Demet Akalın Bursa'yı salladı 06:46

    Demet Akalın Bursa'yı salladı Ünlü şarkıcı Demet Akalın, Bursa'da verdiği konserle hayranlarına unutulmaz bir gece yaşattı.

    F5HABER » 30.05.2015 06:46
  • Mustafa Ceceli Bayburt'u coşturdu 06:40

    Mustafa Ceceli Bayburt'u coşturdu Bayburt AK Parti Gençlik Kolları organizasyonuyla Bayburt'a gelen ünlü pop yıldızı Mustafa Ceceli hayranlarını coşturdu.

    F5HABER » 30.05.2015 06:40
  • Usta sanatçılar aynı sahnede 06:39

    Usta sanatçılar aynı sahnede Büyükşehir Belediyesi tarafından Bursa Kültür Sanat ve Turizm Vakfı (BKSTV) koordinasyonuyla gerçekleştirilen '54. Uluslararası Bursa Festivali', bu kez özel bir proje konserine ev sahipliği yaptı.

    F5HABER » 30.05.2015 06:39
  • Medcezir yeni bölüm fragmanı yayınladı mı?-İzle 22:38

    Medcezir yeni bölüm fragmanı yayınladı mı?-İzle Star TV'nin sevilerek izlenen dizisi Medcezir'de son bölümde heyecan dorutaydı. Son bölümde bekarlığa veda partisi düzenlendi. Yaman ve Mira evlilik öncesi kutlamalarını yaptı. Peki Medcezir'de yeni...

    VATAN » 29.05.2015 22:38 F5Haber'de Oku
  • Ünlü oyuncunun sırrı ortaya çıktı! 20:03

    Ünlü oyuncunun sırrı ortaya çıktı! Başrolünü Ertan Saban ve Ali Atay'la paylaştığı 'Mutlu Ol Yeter' dizisi yayından kalkan Aslı Enver, Barcelona'ya tatile gitti.

    F5HABER » 29.05.2015 20:03
  • Akıllı telefonla bunu da yaptılar! 16:37

    Akıllı telefonla bunu da yaptılar! Bilim insanları, sağlık sektöründe kolaylık sağlayacak yeni bir uygulama geliştirdi.

    MEDYATAVA » 29.05.2015 16:37 F5Haber'de Oku
  • Kurdoğlu diziden ayrılınca sakalları uçurdu 14:38

    Kurdoğlu diziden ayrılınca sakalları uçurdu Diriliş Ertuğrul dizisinde 'Kurdoğlu' karakteri ile tüm dikkatleri üzerine çeken usta oyuncu Hakan Vanlı, diziden ayrılınca sakallarını da kestirdi ve soluğu tatilde aldı.

    F5HABER » 29.05.2015 14:38
  • Mutlu Kaya'dan haber var ! 12:38

    Mutlu Kaya'dan haber var ! Ailesinin Diyarbakır Valiliğinden talebi üzerine Dicle Üniversitesi'nden gelen iki profesörün Mutlu Kaya'yı muayene ettiği öğrenildi. Uzm. Dr. Murat Kanğın, Mutlu'nun cihaza bağlı olduğunu ancak...